We hebben een zoon!!

Hallo dames,

Met trots wil ik jullie vertellen dat ik op 6 mei, om 09.06 uur ben bevallen van een prachtige zoon! We noemen hem MATTEO.

De bevalling is heel snel gegaan, we waren om kwart voor 7 in het ziekenhuis, om 5 voor half 9 braken de vliezen, toen had ik 5 cm ontsluiting. Meteen toen de vliezen waren gebroken kreeg ik een geweldige weeënstorm, en om 9 uur had ik al 10 cm ontsluiting. Dus toen mocht ik persen en 6 min. later was hij er al.

Marcel en ik waren helemaal overdonderd dat het zo snel ging. En dan ook nog het feit dat we een zoon kregen, waar we dus echt nooit op gerekend hadden. Ik bedoel, na 3 dochters ga je er wel vanuit dat de 4e ook een dochter is. Al met al dus een grote verrassing. We zijn natuurlijk supertrots op ons wondertje!

De meiden vinden het helemaal geweldig, willen overal bij helpen en steeds knuffelen en kusjes geven. Wat dat betreft heeft hij 4 moeders.

Matteo is een erg makkelijk ventje, slaapt veel en drinkt prima..

Hierbij nog 2 foto's van onze kanjer:

Liefs een trotse Annemarie!

Super, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Mooie naam hoor! En ook wel lekker toch, zo'n snelle bevalling!
Veel plezier met jullie allen

groejtes Klarie 41w1d

Annemarie,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Matteo. Ik kan me inderdaad voorstellen dat je na drie meiden geen zoon meer verwacht, wat een verrassing zal dat zijn geweest. Wat ligt hij er vredig bij! Mooie foto's hoor. Geniet ze!

Groet
Lies

Terug
Bovenaan