A
Anoniem
Guest
Hoi
Ik ben nu 11 weken zwanger voor de eerste keer.
Gister hebben de eerste echo gehad en het is er niet 1, maar 2!
Helemaal verbaasd kijken we naar het scherm. We hadden wel voor de gein steeds gezegd we gaan kijken hoeveel het er zijn maar je verwacht het toch eigenlijk niet.
Maar het leuke is ik ben er zijn ook een van een tweeling.
Het moet nog wel even tot ons doordringen allemaal en onze ideeen die we hadden moeten een beetje bijgewerkt worden.
We waren ook al blij dat we al een jongens en een meisjes naam hadden, maar nu moeten we toch weer even brainstormen voor nog twee namen.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik nu bijna zeker niet thuis kan bevallen, maar ja je kan niet alles hebben.
Vandaag hoor ik wanneer ik naar de gyneacoloog mag.
Het maakt het allemaal wel nog spannender.
Zijn er meer tweelingen die zwanger zijn van een tweeling???
groetjes marja
Ik ben nu 11 weken zwanger voor de eerste keer.
Gister hebben de eerste echo gehad en het is er niet 1, maar 2!
Helemaal verbaasd kijken we naar het scherm. We hadden wel voor de gein steeds gezegd we gaan kijken hoeveel het er zijn maar je verwacht het toch eigenlijk niet.
Maar het leuke is ik ben er zijn ook een van een tweeling.
Het moet nog wel even tot ons doordringen allemaal en onze ideeen die we hadden moeten een beetje bijgewerkt worden.
We waren ook al blij dat we al een jongens en een meisjes naam hadden, maar nu moeten we toch weer even brainstormen voor nog twee namen.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik nu bijna zeker niet thuis kan bevallen, maar ja je kan niet alles hebben.
Vandaag hoor ik wanneer ik naar de gyneacoloog mag.
Het maakt het allemaal wel nog spannender.
Zijn er meer tweelingen die zwanger zijn van een tweeling???
groetjes marja