We hebben gister eerste echo gehad, en het zijn er twee!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik ben nu 11 weken zwanger voor de eerste keer.
Gister hebben de eerste echo gehad en het is er niet 1, maar 2!
Helemaal verbaasd kijken we naar het scherm. We hadden wel voor de gein steeds gezegd we gaan kijken hoeveel het er zijn maar je verwacht het toch eigenlijk niet.
Maar het leuke is ik ben er zijn ook een van een tweeling.
Het moet nog wel even tot ons doordringen allemaal en onze ideeen die we hadden moeten een beetje bijgewerkt worden.
We waren ook al blij dat we al een jongens en een meisjes naam hadden, maar nu moeten we toch weer even brainstormen voor nog twee namen.
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat ik nu bijna zeker niet thuis kan bevallen, maar ja je kan niet alles hebben.
Vandaag hoor ik wanneer ik naar de gyneacoloog mag.
Het maakt het allemaal wel nog spannender.

Zijn er meer tweelingen die zwanger zijn van een tweeling???

groetjes marja

Hey gefeliciteerd! Leuk joh!
In mijn omgeving zijn momenteel erg veel 2lingen geboren of worden geboren. Ben zelf dus niet zwanger maar wilde je wel ff feliciteren.

Gefeliciteerd! Geniet ervan en veel plezier met straks alles dubbel kopen en het verzinnen van meerdere namen!

Gefeliciteerd Marja!
Ik ben een eenling zwanger van een eenling, maar we hebben reuzeveel lol gehad bij het verzinnen van namen als in "stel je voor dat we een tweeling zouden krijgen". De meest leuke combinaties zijn mogelijk!!

Overigens hebben wij gisteravond pas het definitieve ei gelegd over de namen, dus je hebt nog effe (ben 36 wk).

groetjes

Hallo Marja,
Gefeliciteerd met dit dubbele wonder.
Ik ben ook zwanger van een tweeling! Ben nu 19 weken. Volgende week dinsdag heb ik de 20 weken echo. Wij waren helemaal perplex bij de eerste echo. Ik wist wel dat het ergens in de familie zat, maar had er niet zo bij stil gestaan. vinden het helemaal geweldig, maar ook wel heel spannend. Onze eerste zwangerschap en dan gelijk 2!
Leuk om nu van nog iemand te lezen die ook een tweeling verwacht!
Hoe gaat het verder met je?
Groetjes Jeanet

ha,

gefeliciteerd zeg. dubbel genieten!
ik hoop je snel te volgen... ben nog niet zwanger namelijk.

groeten

Hoi Marja,

hiet ook een tweeling op komst. Het was voor ons ook wel even schrikken. Wij hebben al een zoontje van 3 en nu komen er dus twee bij, Het is wel heel anders dan een eenlinzwangerschap. Het leuke is dat je straks overal handen, voeten en knieen voelt.
Veel succes en geniet ervan.

Groetjes Miranda

Gefeliciteerd met de tweelingzwangerschap!!

Geniet lekker, en succes met de namen!!

Liefs,

Suus
zwanger van de 2e
15 weken en 2 dagen

Terug
Bovenaan