We hebben het verteld

Hallo meiden.

We hebben  het grote nieuws verteld tegen beide familie`s.
Een leuk shirtje laten maken met: ikke word grote broer!!!
Niemand reageerde,dachten ze allemaal dat het een 'gewone' tekst was
Nou,wie doet zijn kind zo`n shirtje aan als het niet waar is???????????
Maar goed uiteindelijk was iedereen blij maar we hadden het wel anders verwacht!!

Groetjes Mikkie.

Hahahah, jeetje, jullie met vast een kloppend hart in jullie keel van de zenuwen, snapt niemand hem! Maar wel lekker dat het eruit is!

Bij ons weten m ´n collega ´s en m ´n ouders en broertje het.
De ouder van m ´n vriend gaan we het volgende week of dit weekend vertellen.
Vandaag en morgen is de dag waarop het in september en november mis ging.
We willen dus het weekend toch eerst maar eens even afwachten.

Leuk he dat vertellen enzo!

Groetjes Sientje

hoi.. het is wel een leuk idee..
mijn zus had dat ook gedaan bij haar dochter.. ze had een t-shirt laten met de tekst voorop: mij wacht een grote klus     en dan achterop: ik word grote zus..

ik moest ook ff twee keer kijken voor ik hem snapte.. maar wel een heel leuk idee!:D

Hoi Hoi,

Wij hebben het met kerst aan beide ouders en broers en zussen verteld. Mijn zoontje hadden we een truitje aan gegeven met de tekst voorop: ik ben stoer
en achterop: want ik word grote broer!!
Ze hadden het allemaal redelijk snel door en waren allemaal super blij voor ons. Dus het was hier ook super leuk om het grote (kleine) nieuws te vertellen.

Groetjes Lia

Hoi ,

Leuk dat jullie het verteld hebben, wij zaten ook te twijfelen om te doen, omdat ik aldoor heel moe ben en normaal ben ik super actief.
Maar ik was beide kerstdagen erg verkouden en snotterig, dus hebben we gezegd dat het daardoor komt. We wachten toch maar om te zeggen na de 12 weekse echo.
En dan laat ik die echo scannen en dan op een taart afdrukken en zo dan aan de familie vertellen.

Gr. Charlotte_26

Kan me voorstellen dat je het anders had voorgesteld. 2 jaar geleden, toen ik zwanger was van ons zoontje, hadden wij boekjes aan de opa's en oma's gegeven met de titels Opa voor beginners en superoma. Waarop mijn moeder reageerde: "Oh, leuk voor Luuk." Dat is het zoontje van mijn broer. Het duurde even voor het kwartje viel. Wij begonnen toen maar van:  "dit jaar kunnen jullie niet op vakantie." En toen begon het langzaam door te dringen.

Nu hebben we het maar gewoon verteld. Het 3e jaar op rij dat ze te horen krijgen met kerst dat ze weer opa en oma worden. Ze zijn erg blij, ook mijn schoonouders reageerden verrast maar heel blij.

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi,

ja dat is een beetje flauw ja, maar soms letten mensen gewoon niet goed op moet je maar denken. En jij komt daar met knikkende knietjes binnen... Afijn, misschien dat ze een eventuele volgende keer beter opletten moeten we maar denken dan. Wij hebben het bijna iedereen die weet dat wij bezig zijn geweest met vruchtbaarheidsbehandelingen  verteld. Ook heb ik het vandaag aan mijn leidinggevende op mijn werk verteld. Zij was ook superblij voor ons. Zo leuk!

Terug
Bovenaan