We hebben het weer gehad

Het was heel gezellig hoor, de feestdagen, maar ik merkte toch wel dat mijn zoontje een beetje van slag was in de avonduren. Veel indrukken, drukte door neefje/nichtjes... Even pas op de plaats nu!

Wat doen jullie met oud en nieuw?

Wij zitten bij de achterburen (vrienden) en ik denk dat ik D. lekker in zijn bedje laat slapen en de babyfoon meeneem. We zijn er binnen 30 sec. mocht er iets aan de hand zijn.. Ben wel benieuwd of hij wakker gaat worden van het vuurwerk.. Ligt er ook aan natuurlijk of het druk zal zijn in de straat ;) We zullen het wel zien!

Pff idd zeg, onze zoon heeft zoveel kado's en aandacht gehad! Hij heeft vandaag tot 11 uur geslapen, zo moe was ie haha.

Wij gaan helemaal niets doen met O&N, lekker thuis op de bank, misschien dat er nog wat mensen komen aanwaaien, maar geen planning. Heerlijk! Vooral na dat drukke kerstgebeuren.

Faron was superlief met kerst, hopelijk gaat dat met oud en nieuw ook zo! Wij zitten bij vrienden en hij ligt daar dan in een bedje. Ik hoop dat hij niet wakker wordt van dat geknal!

Fijne jaarwisseling allemaal!

bij ons ging het opzich wel goed met alysha..
we zijn 2 dagen uit eten geweest en onder het eten was ze alleen maar aan het lachen en kijken..
maar mevrouw wou onder het eten alles zien en absoluut niet gaan slapen met als gevolg dat ze uiteindelijk oververmoeid was..
gelukkig was dat wel pas tegen de tijd dat we gingen dus kon ze lekker snel naar der bedje toe!!
met o&n gaan we naar fam en daar is het ook super druk, dus nemen lekker een camingbedje mee en kan ze boven lekker rustig slapen..
ik maak haar ook niet wakker om 12uur, we gaan haar dan wel even een kusje brengen maar verder laten we haar lekker liggen..
fijne jaarwisseling iedereen!

mijn kleine meid heeft 1e kestdag aardig liggen slapen in een stoeltje bij oma maar 2e kerstdag was ze ziek, voor het eerst.ze had 39,2 gr.dus thuis gebleven.ze is nu nog steeds ziek.zzzzzzoooooooo zielig
met o&n komen er vrienden bij ons langs.

1e kerstdag zouden we naar m'n ouders gaan maar Joshua is 's avonds helemaal van slag als hij niet thuis in z'n eigen bed ligt (bleek ik vroeger ook te hebben) dus hebben we het omgedraaid en zijn ze naar ons gekomen met alle eten etc. 2e kerstdag waren we ook thuis, 's middags kwam een oude schoolvriend van me en 's avonds moest m'n vriend werken. Met oud en nieuw zijn we dus ook thuis en dan ook zonder visite. Ook wij brengen Joshua dan alleen even een kusje, wil hem er niet voor wakker maken want snappen doet hij het toch nog niet en door de knallen slaapt hij wel heen denk ik. Nieuwjaarsdag gaan we met de hele familie naar mijn oma, traditie. M'n vriend wil dan ook naar zijn oma want ook daar is het traditie. Maar dan zit ik bij veel familieleden die mij niet moeten en zie dan ook m'n schoonouders waar ruzie mee is dus ik ben het nog uit z'n hoofd aan het praten (anders gaat hij maar alleen als het aan mij ligt).

Jullie allemaal een goede en gezellige jaarwisseling toegewenst!

Terug
Bovenaan