we hebben in ieder geval zekerheid

Hallo allemaal,

Ik ben net bij de verloskundige geweest en ik kan me nu dan officieel voegen bij dit forum.
Echt duidelijk waren ze er nog steeds niet over. Dat is zo vervelend, als er geen kindje meer is zeg het dan gewoon. Maar ja, dat zullen ze wel niet doen.

Gisteren was het vloeien over en ik had heel stiekum toch weer een beetje hoop gekregen.

Ik weet dat die vraag al vaker is gesteld maar wanneer mag je nou weer sex hebben?
Ik vloei niet meer maar een beetje roze af en toe met het afvegen.
Is het dan al veilig of is er dan nog steeds infectiegevaar? En wanneer is dat weer weg?

Alvast dank jullie wel.

Beste Cyenna,

Vreselijk voor je dat je een mk hebt gehad. Ik kan er over mee praten. Waarschijnlijk doet het meer met je dan je had gedacht, tenminste dat was bij mij wel het geval.
Nu weer door naar de volgende ronde.
Mij is gezegd dat je gewoon verder kan gaan waar je gebleven was, je hoeft niet te wachten op een menstruatie. Als je er zelf weer zin in hebt, klussen maar. Wel duurt het meestal langer voor dat je weer menstrueert. Ikzelf heb daarom ovulatietesten gebruikt om te zien wanneer mijn ei kwam.

Succes met het verwerken van hetgeen je hebt meegemaakt en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.

Liefs karin

Terug
Bovenaan