A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Ik heb gisteren IUI gehad. Een dag eerder dan gepland.
Woensdag moest ik weer naar het ziekenhuis om te zien
hoe ver mijn follikel was. Die bleek dus al zo groot dat ik een
LH-test moest doen. Dat houdt in dat ze gaan testen of je zelf al
het hormoon aanmaakt die ervoor zorgt dat je eisprong plaatsvindt.
Als de test positief zou zijn dan moest ik donderdag al voor IUI.
Nou, en die was dus positief. Toen snel nog dingen regelen. Eerst mijn
man gebelt dat hij thuis moest komen. Was op cursus aan de andere kant
van het land. Hij heeft zich voor de rest van de week ziek gemeld. En s'avonds
moesten we nog naar de SEH om pregnyl te laten spuiten. Dat is hetzelfde hormoon
dat ervoor zorgt dat je eisprong plaats gaat vinden, alleen dan iets versnelt. Ze kunnen dan preciezer gaan insemineren qua tijd. Toen weer naar huis om nog te klussen.
Omdat mijn eigen lichaam het hormoon al aan het aanmaken was moesten we toch maar gaan klussen.
Mijn man had zich dinsdag (omdat we dachten dat we vrijdag IUI zouden hebben) nog afgetrokken (sorry, weet even niet hoe ik dat netjes neer kan zetten). Woensdag moesten we nog klussen en donderdag moesten we s'morgens zaad inleveren. Dus we waren wel bang dat het zaad misschien niet voldoende zou zijn. Maar dat bleek niet het geval, gelukkig !!!!! Tijdens de inseminatie deed het mij vreselijk veel pijn. Maar wat bleek nu ??? Mijn ingang naar de baarmoeder is héél nauw en lag een beetje gedraaid. De gyn had ook moeite om het slangetje voor de IUI erin te krijgen, vandaar dat mij dat zo zeer deed !!!!! Dus waarschijnlijk is dat ook het probleem dat wij niet op een gewone manier zwanger kunnen raken !!!!
Het grote wachten is wéér begonnen en we zullen het wel zien......
Sorry, voor het lange verhaal maar wilde dit toch wel graag even kwijt !!!!
Dikke knuffel van Biaggi, 25 jaar, 1e kindje, ronde 19 (25)
Ik heb gisteren IUI gehad. Een dag eerder dan gepland.
Woensdag moest ik weer naar het ziekenhuis om te zien
hoe ver mijn follikel was. Die bleek dus al zo groot dat ik een
LH-test moest doen. Dat houdt in dat ze gaan testen of je zelf al
het hormoon aanmaakt die ervoor zorgt dat je eisprong plaatsvindt.
Als de test positief zou zijn dan moest ik donderdag al voor IUI.
Nou, en die was dus positief. Toen snel nog dingen regelen. Eerst mijn
man gebelt dat hij thuis moest komen. Was op cursus aan de andere kant
van het land. Hij heeft zich voor de rest van de week ziek gemeld. En s'avonds
moesten we nog naar de SEH om pregnyl te laten spuiten. Dat is hetzelfde hormoon
dat ervoor zorgt dat je eisprong plaats gaat vinden, alleen dan iets versnelt. Ze kunnen dan preciezer gaan insemineren qua tijd. Toen weer naar huis om nog te klussen.
Omdat mijn eigen lichaam het hormoon al aan het aanmaken was moesten we toch maar gaan klussen.
Mijn man had zich dinsdag (omdat we dachten dat we vrijdag IUI zouden hebben) nog afgetrokken (sorry, weet even niet hoe ik dat netjes neer kan zetten). Woensdag moesten we nog klussen en donderdag moesten we s'morgens zaad inleveren. Dus we waren wel bang dat het zaad misschien niet voldoende zou zijn. Maar dat bleek niet het geval, gelukkig !!!!! Tijdens de inseminatie deed het mij vreselijk veel pijn. Maar wat bleek nu ??? Mijn ingang naar de baarmoeder is héél nauw en lag een beetje gedraaid. De gyn had ook moeite om het slangetje voor de IUI erin te krijgen, vandaar dat mij dat zo zeer deed !!!!! Dus waarschijnlijk is dat ook het probleem dat wij niet op een gewone manier zwanger kunnen raken !!!!
Het grote wachten is wéér begonnen en we zullen het wel zien......
Sorry, voor het lange verhaal maar wilde dit toch wel graag even kwijt !!!!
Dikke knuffel van Biaggi, 25 jaar, 1e kindje, ronde 19 (25)