We houden de spanning erin....zou ik dan toch echt zwanger zijn?

A

Anoniem

Guest
He dames,

Het blijft hier behoorlijk spannend en het wordt alleen maar erger ;-)
Vorige week donderdag vruchtzakje gezien op inwendige echo, en daarna bloed laten prikken.  Mijn HcG waarde was 1300!! Wat ook weer goed kan voor een zwangerschap van 5,5 week.
Mijn borsten zijn afgelopen week een beetje gegroeid, maar verder heb ik totaal nergens last van. Maar heb dus ook geen bloedingen of niets meer gehad. En mijn temperatuur is nog steeds hoog.

Zou het dan toch waar zijn?

Volgende week woensdag middag weer een echo om te kijken of er een frummeltje in het vruchtzakje zit.  Nog 5 nachtjes slapen..... O wat is het spannend!! Was het maar vast zover, dan weten we tenminste hoe we ervoor staan.

Hebben overigens afgelopen weekend een zalig weekendje kamperen in de Ardennen gehad. Heerlijk om tot rust te komen.

groetjes,
Dion

Hoi Dion

Wat goed nieuws zeg.
Spannend he hoe het verder gaat. Vanaf wanneer kun je zien of er een vruchtje inzit is het daarvoor nu nog te vroeg om te zien. Ik duim  voor je dal alles goed is.

Groet Sharine

He dion,

wat super spannend!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga duimen voor jullie dat er een frummelke inzit op de echo volgende week,
dan zou ook eindelijk die zenuwslopende spanning voorbij zijn.

Bij ons zat er dus geen frummelke in, dat geluk hadden we niet, ik ben gelukkig wel helemaal schoon van binnen, baarmoederslijmvlies weer in orde en een paar eitjes op de linker eierstok waar er volgende week 1 van gaat springen!!!!
Ik ben toch opgelucht, tuurlijk hou je een beetje hoop maar de spanning bij ons is lekker weg en wij kunnen weer vol aan de bak.... proberen het eitje te vangen.

Lies en dikke kus Randy

De echoscopiste zei dat je vanaf 7 weken iets moet kunnen zien en soms zelfs al een hartje kunt zien kloppen. Met 5,5 week is het nog te klein op op de echo te kunnen zien. Wel was het vruchtzakje dus duidelijk zichtbaar en het had de juiste grootte voor de duur dat ik eventueel zwanger zou zijn.

He Randy, net ook al bij jou op je topic geschreven voordat ik dt las. Balen zeg. En ik ben idd erg blij als we komende week zekerheid hebben. Vindhet met name vreemd dat ik niet misselijk ben of andere klachten heb, maar als ik wel zwanger ben, dan is het natuurlijk zuper dat ik nergens last van heb. Wordt dan echt genieten. aar vooralsnog blijven we in spanning zitten wachten tot woensdag.

groetjes,
Dion

Hoi dion,
ik wil even reageren op jou klachten die je bijna niet hebt.
ik ben nu ruim zes weken zwanger en heb ook bijna geen klachten.
alleen mijn borsten doen wat pijn en ik ben moe omdat ik slecht slaap.
wel pijn onderin mijn buik maar ook niet altijd.
dus ik ga lekker met je meehopen op goed nieuws.
waarom kreeg je eigenlijk al zo vroeg een echo?
gr lisette

Hoi Lisette,

Ik heb zo vroeg een echo gehad, omdat ik in dec een miskraam met 7 weken gehad heb. En nu had ik weer bloedingen terwijl ik net positief getest had. Iedereen vreesde dus voor een herhaling. Mbv echo werd gekeken of het idd een miskraam was, en zo ja, of alles weg was. Maar eigenlijk zag alles er goed uit :)
Dus we hopen dat dat komende week nog zo is.

groetjes,
Dion

Lieve Dion,

Ik snap dat je graag van de spanning af wil zijn, denk maar zo, nu lekker
weekend, en overmorgen feestje van Bea hahaha
probeer je zinnen wat te verzetten en voor je het weet is het woensdag.
tot dan blijf ik voor je duimen.

Wees maar niet al te ongerust dat je geen kwalen hebt, bij de zwangerschap van Ninthe* ging ik naar de termijn echo (12 weken en 4 dgn) met het idee, we zien straks een leeg vruchtzakje ofzo want ik kon aan helemaaaaaaaal niks merken dat ik zwanger was.
toch spartelde er een klein frummelke van 5,5cm in mijn baarmoeder..... moet wel zeggen dat ik daarna kotsmisselijk van koffie werd, geen vlees kon braden of eten hahahaha..... misschien tussen de oren.... misschien ook niet....

Dikke kus randy

He Randy,
Fijn te horen dat die misselijkheid nog kan komen als we dat kleine frummeltje gezien hebben . We gaan lekker feestvieren dit weekend (verjaardagen familie) en dan maandag feest van Bea erachteraan. Komt dus wel goed met die afleiding.

groetjes en jullie ook allemaal een fijn lang weekend!

Dion

Terug
Bovenaan