We komen bovenaan

A

Anoniem

Guest
Morgen oktober... De maand..
Voor iedereen die nog moet bevallen veel succes..

Ik vind het zelf heel gek, aangezien ik dus al bijna 3 weken geleden bevallen ben..heb zo hier en daar wat gemist van de zwangerschap..wekelijkse controles heb ik nooit gehad..voorbereidend gesprek over bevallen, liggingsecho...
Ben blij dat Steijn er is en dat het goed gaat.. Ben ook heel erg blij dat al mijn klachten zo snel over waren.. Maar leef ergens volgens mij nog wel wat in een roes, maar misschien komt dat ook wel van het slaaptekort en het strakke dagritme..eten, verschonen, slapen..........wakker uur af en toe..

Bevallen lijkt alweer zoooooo lang geleden, de eerste week in het ziekenhuis, de tweede week heen en weer rijden..alle emoties.. Het lijkt al zover achter me, maar het is net 5 dagen geleden afgesloten.. Is dat nou zwangerschapsdementie, mijn lijf die me voor de gek houdt? Hormonen? Kop in het zand, het is toch een heftige periode geweest..maar ben meteen sinds thuiskomst een stuk stabieler..
Het is een raar iets.. En dan te bedenken dat ik pas over 13 dagen ben uitgerekend.......

idd we staan boven aan!!!

Wat fijn om te horen dat het goed gaat met jullie kleine man!!!!

blijf lekker genieten dat heb je verdiend het is jou ook niet komen aan waaien!!!!!!!

Terug
Bovenaan