We komen echt niet uit de naam.

Hoi hoi,

We hebben al een hele leuke jongensnaam, maar uit de meisjes naam komen we echt niet uit.
We willen graag een naam die je niet vaak hoort. Geen 'golfnaam' ofzo.
Heeft iemand nog leuke ideeen?

Groetjes, conny

Bij ons is het dus precies andersom.... we hebben wel een meisjesnaam maar komen niet uit de jongensnaam. We hebben een lijstje met een naam of 9 erop maar die wil ook maar niet korter worden.
9 augustus hebben we nog een pretecho en ben benieuwd of Junior dan mee wil werken of niet.... weten we of we nog heel erg ons best moeten doen op die jongensnaam of niet haha. En anders moet 'het' later ook maar als Junior door het leven  (dacht het niet)

Oh ja.... wij hebben ook maar 1 meisjesnaam die het helemaal is en verder zou ik het echt niet weten dus helaas geen tips....

groetjes,
Marije

Oh pff ik vind het zooooo moeilijk! We hebben wel al een meisjesnaam maar die jongensnaam he... Mijn vriend heeft hem al eigenlijk wel in het hoofd, maar ik twijfel. Twijfel vind ik eng, het is toch voor heeeeeeeeeeeeel lang he, gaan we voor het gemak maar van uit....
We hebben wel veel aan het boek: het nieuwste voornamen boek, ik heb hem al helemaal uit en ben voor de tweede keer bezig. Daaruit een lijstje: jongens nu zo'n acht maar ja nog net niet je van het.
Ik zou je niet zomaar kunnen helpen aan een naam, die van ons ga ik natuurlijk nog niet noemen.... Jette vind ik wel leuk, die hoorde ik laatst. Verder ben ik vooral van de kort en bondig, helaas zijn daar heel veel echt een trend en dan wil ik het al niet meer.... Noa vind ik ook wel wat... zoiets?
Haha nog jongenstips? Van het type kort dus....
succes allemaal!

Waar houden jullie van? Want we kunnen wel heel veel namen aandragen, maar als jullie bijv van korte namen houden, scheelt dat al veel.
Wij vinden er 1 heel leuk (was ook nr1 bij ons zoontje als hij meisje geweest was), dus die verklappen we niet. Verder zijn wij van de korte namen, 1 hooguit 2 lettergrepen
Lotte, Lisa, Floor. Kom ff niet op andere (lange werkdag gehad, zo naar bed, ;-))
Wie weet hebben anderen dè tip. En waar je ook in kan kijken, zijn de boeken met voorbeelden van geboortekaartjes. Staan veel afwisselende namen in!
Succes ermee!!
Groetjes mira

hoi hoi,

Bedankt over de tip van de geboortekaartjes, die gaan we binnenkort uitzoeken.
Over 2 weekjes, 3 weken lang vakantie, dus dan hebben we daar lekker de tijd voor.
Kinderkamer was tot nu toe even belangrijker.
Op zich hele leuke jongensnamen die ertussen staan, maar daar zijn we al uit, het is echt de meisjesnaam waar we niet uitkomen.
Wij willen graag een naam die je niet vaak hoort, en geen 1-lettergreep naam.
Valt nog niet mee een naam te vinden. haha

Groetjes, conny

dubbele namen zijn ook wel leuk, toch? Dan heb je snel al iets wat minder voorkomt:
anne-floor/jette/marie/..., sanne-marije, ....enz.
Verder Rozemarijn, Frederique (wordt volgens mij niet zoveel meer gebruikt), Mirabel, Rosanne(a)
Zucht moeilijk he! Nou succes hoor! Wij zijn er ook nog niet uit (jongensnaam).
D

Terug
Bovenaan