we komen steeds een stapje dichterbij!

A

Anoniem

Guest
hoi

het word steeds spannender, vorige week schreef ik dat we hadden besloten om een kindje te nemen.
deze week ben ik ongesteld(hopelijk voor de laatste keer)
en daarna maar eens flink klussen!
jullie horen nog van me

groetjes jo

Hihi, spannend he? Ervan uitgaande dat je cyclus 28 dagen duurt, ben je over 2 weken hartstikke vruchtbaar! Leef je maar lekker uit!

Succes,
Marian

Spannend is dit, he? Wij zijn er ook steeds maar over aan het praten. Ik wil heel graag zwanger worden, mijn man twijfelt nog een beetje, maar helt wel steeds meer naar "ja". Gisteren zei hij tijdens het vrijen: "moeten we het risico dan maar nemen?" (dus geen condoom gebruiken, ik gebruik Persona en dan moet je beschermd vrijen op de onveilige dagen), maar ik wil liever dat hij het niet als risico ziet, maar als proberen een kindje te krijgen, want zo zie ik het. Vanochtend aan het ontbijt weer over gehad. Hij denkt nu dat ik deze cyclus met Persona maar gewoon af moet maken en dat we daarna geen contraceptie meer gebruiken. Ik hoop dat hij daar over twee weken nog steeds zo over denkt!!!
Komt bij jullie de beslissing om een kindje te krijgen echt van jullie samen of heb jij het onderwerp aangezwengeld en was hij het op een gegeven moment met je eens?
Ik hoorde van mijn zusje dat bij hun het laatste het geval was, maar nu het kindje er eenmaal is, is hij er superblij mee.

Hoi noa,
In het begin was ik degene die een kindje meer wilde als mijn man.
Uiteindelijk vermeed hij het onderwerp zwanger als een gek toen ik een beetje het idee zwanger liet varen en dacht ben nog jong en later kan het ook altijd nog, en ik inmiddels een opleiding ging starten tot verpleegkundige wilde hij in ene ook kinderen!!
Net nadat ik het idee liet varen en uiteindelijk voor de toekomst koos wilde hij in ene kinderen!!!
Wat zijn mannen soms wisppelturig zeg!!
Nou goed ik ben bezig met mijn opleiding en het is nu voor ons beide heel moeilijk geweest wat nu te doen ???
We zijn gewoon maar begonnen en mijn opleiding kan ik gewoon afmaken en met zwangerschapsverlof, mooi toch?? maar wel pittig hoor!!
Mijn ouders steunden ons in alles hadden ze al gezegd!!
Qua financien is het ook allemaal anders maar dat redden we wel het is alleen evt oppas waar we op bedacht moeten zijn.
dus wij kozen er samen voor uiteindelijk!
succes meis Bianca

hoi noa

het is zeker spannend!!!
ik vroeg weleens aan mijn vriend wanneer hij aan kinderen wilde beginnen, en hij zei steeds dat weet ik niet, dat kan ik nu niet zeggen, daar moet je klaar voor zijn.
daar heeft ie ook gelijk in, je moet er allebei klaar voor zijn.
en 2 weken geleden kregen we het er weer over, beetje kijken  naar het financiele plaatje.
en ineens zegt ie: hoever ben je met je pil? en ik zei hoezo? nou dan moeten we het na de pil maar eens gaan proberen denk? ik verslikte me zowat!!
en nu heeft hij het er alleen maar over!!!!!!
mijn zus had afgelopen zaterdag een oppas nodig maar ik kon niet, en toen zei mijn vriend meteen tegen mij: oh dat wil ik wel doen, dan kan ik gelijk ff  oefenen hahahaha wel lief hoor.

groetjes jolanda  

Terug
Bovenaan