We krijgen een jongen!!

Dag dames,

Vandaag de '20 weken' echo gehad in het ziekenhuis met 18wk4dg.
We moesten in t ziekenhuis zijn, omdat mijn vriend een nierafwijking in zijn familie heeft. Niks extreem ernstig maar wel goed om naar te kijken. En onze kleine jongen heeft deze gelukkig niet. Hij is van top tot teen gezond, is heel beweegelijk en had heel schattig de hik! Hihi. Ook voel ik hem net een paar dagen zachtjes trappen!! Alles helemaal top dus. En me buikje is ook aanwezig. Vandaag vroeg iemand zelfs of hij moest helpen tillen aan mij en mijn vriend (nieuwe tv gekocht) omdat hij had gezien dat ik zwanger ben! Dat vond ik echt zo lief! (en heel leuk dat hij het dus had gezien ;) ) alleen ben ik echt al te lang verkouden en had ik vandaag wat hoofdpijn en zat me buik me wat ik de weg, maar ik het er voor over. Ik mag niet zeuren met zoveel goede dingen.
Nou, een heel verhaal, ik wilde het even delen.
Ik hoop dat jullie 20 weken echo's ook helemaal goed zijn!

Liefs myet

myet gefeliciteerd hoor;)leuk een jongen!!en mooi dat alles goed was!!

ik heb de 20 weken echo vanmiddag dus ben heel benieuwd of de kleine mee wil werken!!ben heel benieuwd wat het is!!

mama van s ook gefeliciteerd hoor!!!leuk hoor een jongen!er worden veel jongens geboren straks!!!vriendin van mij heeft gisteren een echo gehad en ook een jongen!!

ben benieuwd vanmiddag!!

Liefs Annet

hoi dames,

gefeliciteerd. fijn dat alles goed is.
ik krijg over 2 weken een echo. ben dan bijna 21 weken. gisteren bij de vk geweest en alles was goed. wel vond ze mijn buik erg groot, maar waarschijnlijk zitten mijn darmen hoog waardoor mijn buik zo dik is (wel zwanger van de 2e).
ook schopte de kleine een paar keer terwijl ze naa rhet hartje aan het luistern was.

Nou wij zijn geweest, ook wij krijgen een zoon!! Wat willen we nog meer, een meisje en een jongen!! Wij vertellen het verder aan niemand, dit is ons geheimpje. Onze dochter wil het ook heel graag weten maar die kan het nooit nog al die tijd geheim houden, dus voor haar konden we het niet zien vandaag ;-). We zijn zoooo blij!!

Terug
Bovenaan