we krijgen een zoon

en ja hoor wekrijgen onze derde zoon alles er op en er aan.
heerlijk gevoel al moet ik er ff aan wennen was overtuigt dat het een meisje werd hihi
helaas was onze dochter minder blij arm kind ze zei letterlijk kunnen we deze niet laten zitten en een meisje bestellen is heb zo gelachen hierom ze moest eens weten haha
nu ziet ze er de voordelen van in zei alsenige hoeft geen speelgoed te delen heerlijk die kinderen

liefs

Ja kinderen kunnen de boel zo heerlijk relativeren....

Wij krijgen ook en zoontje maar dat na 2 x zwanger te zijn geweest van een dochter (1 is overleden) maar ik moet wel wennen hoor, alles is hier roze, papa is daarbij wel heel blij dat die kleur nu eindelijk veranderen gaat haha....

Hallo Angela,

Van harte gefeliciteerd met je zoon.
Fijn om te horen dat alles goed is gegaan.
Mijn vriend en ik krijgen twee kinderen voor de prijs van 1. We weten alleen nog niet wat het gaat worden. Dat zien we in juni wel.

Groet Tamaar

hoi angela,
ik ha het net even gelezen op hyves.
leuk hoor.
ik was ook echt overtuigd dat de 2de een meisje zou worden.was even dag van de kaart toen die echo zei een jongen.was er zo zeker van.
en deze twijfel ik met de dag.ene keer denk een meid en andere keer denk ik weer een jongen.
nog 2,5 week wachten hoop ik dat ze het dan ook kunnen zien.
jij gaat al naar een pretecho,veel plezier.
wij willen even aantal weken wachten,vind dat je dan meer kind krijg te zien vooral in een 4d echo.
gr marjan

Terug
Bovenaan