We krijgen een zoon.....

Nou dat zegt genoeg..

We moesten vanmorgen naar het ziekenhuis voor een extra echo,omdat het hartje een overslag maakte.
Ben blij dat ze zo allerd waren,je schrikt natuurlijk wel,heb vannacht ook geen oog dicht gedaan...

Bij de echo was op zich alles in orde,overslag kon gelukkig geen kwaad,maar moet wel 2 x in de week aan de ctg om het te controleren..

We constateerden wel dat de kleine 2 weken achter liep in de groei,maar ook niets om ons druk om te maken.Alles was in proporties..zijn zus was ook aan de kleine kant(44 cm) bij de geboorte en ook licht (2485gr).de kleine man is nu ongeveer 2300gr.
De kleine lag mooi met de benen wijd zodat wij duidelijk konden zien dat we een zoon krijgen( en we wilden het niet weten tot de geboorte)....maar ja we zijn er nu toch wel blij mee zeker omdat we weten dat hij gezond is...

Zo een heel verhaal nu maar proberen te slapen...

Gelukkig dat verder alles goed is. Onze kleine ligt ook twee weken achter maar vonden ze ook niet zo erg. Ik ben klein en erg tenger, dus een groot kind past niet bij mij.
Wel jammer dat jullie nu weten wat het is. Vertellen jullie het verder aan de familie of houden jullie het gewoon voor jezelf totdat hij geboren is?

Fijn dat alles in orde is! Bizar dat je er zo op het laatst toch nog achter komt wat het wordt! Ik moet zeggen dat ik nu wel heel nieuwsgierig aan het worden ben en dat ik zelfs al stiekem in de overdrachtspapieren gesnuffeld heb om te zien of het er in stond. Erg he?! Maar goed, het stond er niet, dus we hebben nog geen idee en dat is prima. Hebben we tenslotte ook bewust voor gekozen. Maar goed, jij weet inmiddels dat je een gezonde zoon krijgt! Is ook wat voor te zeggen!

@Cass85,nee we houden het voor de rest nog geheim.
Het was niet de bedoeling,maar het is voor nu toch wel reuze handig,want nu kan ik bepaalde dingen regelen en in huis halen wat betreft versiering...
En ik had een aantal dekbedjes gemaakt,maar alles voor een meisje,heb vanavond dus nog achter de naaimachine gezeten en er twee gemaakt voor een jongetje...
Geboortekaartjes kunnen nu gerichter gekozen worden ook wel handig..
Ik heb een hele smalle baarmoeder en ben ook niet groot en mijn buik ook niet echt,dus daar past ook geen grote baby in...Hij wordt vanzelf groot...

@kaatje ik was ook super nieuwsgierig had ook al eens gevraagd bij de vk maar die wisten het ook
Niet,en per ongeluk hebben we het gezien..
Had het leuk gevonden,maar nu heb ik wel wat dingen kunnen maken die ik nog niet had...

Leuk dat jullie het nu toch weten en het is stiekem wel handig om te weten wat het is wat betreft kleren e.d.

Wij zijn ook erg nieuwsgierig, maar bij de laatste scan konden we niks zien

Terug
Bovenaan