We krijgen een......

MEISJE!!

Joepie, wat leuk! Na een gezonde en fantastische jongen, krijgen we een hopelijk gezonde kleine meid!

We zijn supertrots. Nu hopen dat op de 20w echo van 23 mei alles er goed gezond uitziet.

Liefs, Billie
17w3d zwanger van een prinsesje, Mama van Quinten 17 mnd

Hoi Billie,

Wat hardstikke leuk, een zusje en dochter erbij!
Wordt nu onderhand zelf ook erg nieuwsgierig, krijg over 3 weken de
20 weken echo, dus ik moet nog even wachten.

Geniet er maar lekker van!

Groetjes,

Suus

wauw wat een gaaf nieuws, GEFELICITEERD!!  wij hebben gister gezien dat we een broertje krijgen voor mijn dochter!! en nu op naar die 20 weken en hopen dat alles dan echt gezond blijkt!!

xx natascha

Hoi Billie!
Wat goed!! Gefeliciteerd!! Een kleine meid! Ik heb een dochter en het is fantastisch!
Alleen het klopt niet met het voorgevoel dat je had. toch??

Ik heb zelf niet zozeer een voorgevoel als wel een stiekeme voorkeur (slecht he!!??) Wij zijn een echte meidenfamilie, aan beide kanten. Mijn zusje heeft een dochter en ik nu ook een. Ik dacht altijd dat wij alleen maar dochters kunnen krijgen, maar nu.... ik zou het toch wel errug leuk vinden om een jongen te krijgen. Er komen ook alleen maar jongensnamen in me op, we hebben er al 1 gekozen. Misschien een voorteken???

Maar voor de duidelijkheid: ook met een meisje zou ik natuurlijk STIKblij zijn! Het gaat erom dat het gezond is.

Geniet maar lekker van je prinsesje!!\

Liefs Astrid

Heeey

GEFELICITEERD!!!

wat geweldig leuk!!! wat een gevoel he je kleintje te zien op dat beeldscherm!
nu hebben we allemaal van die geweldige foto's en kunnen ze niet zien laten!
dat is wel jammer!

geniet er van meid!! jurkjes kopen!!! haha

Liefs Jenny

Hoi Billie,

Leuk joh en als ik het me goed herinner niet verwacht!
Nu kun je in ieder geval gericht met namen bezig zijn en inderdaad zoals iemand al zei... echte meisjes spullen kopen!! Geniet ervan.
Wij hebben ruim 2 weken geleden gehoord en gezien dat we er ook een meisje bij krijgen en inderdaad hopelijk gezond!

Groetjes, Michele (18+3 van de 3e)

Terug
Bovenaan