We kunnen het vertellen!

Hoi allemaal,

Na ongeveer al 4 weken lang smoesjes aan het verzinnen te zijn waarom ik elke keer ziek (lees: misselijk en overgeven) ben, kunnen we vanaf vandaag het aan iedereen vertellen die het maar horen wil.
Vanmiddag bij de verloskundige voor een echo geweest, stond binnen een kwartier weer buiten. Ik zelf dacht na enig rekenen dat ik 12 weken was, maar het blijkt 10 weken te zijn. Volgens de verloskundige mag het verteld worden, omdat het er goed uit zag. Het hartje nog niet horen kloppen wel gezien, maar dat bleek te kloppen. Ik ben uitgerekend op 16 april 2005.

Groetjes Ikke
 
Tof voor je!
Ikzelf ben vrijdag precies 9 weken en ga dan voor de tweede keer naar de verloskundige. Hopelijk mag ik het dan ook vertellen, want zoals je zegt: die smoesjes blijven ze niet geloven hé!
Geniet van alle aandacht en de reacties!
Succes!
S.
 
Hai gefeliciteerd ik ben net zo ver als dat jij bent vandaag 9 en halve week. Ik loop bij de gynocoloog vanwege medicijnen gebruik en heb 2 weken geleden een echo gehad en daar kwamen ze ook uit op 16 april. Ik heb het iedereen al verteld met 7 weken omdat ik dacht dat ik ook al verder was. De reacies zijn geweldig vertel het maar lekker hoor. Veel plezier.
 
Terug
Bovenaan