we kunnen weer verder.

ik ben vandaag ongesteld geworden dus we kunnen weer op nieuwe beginnen na een buitenbaarmoederlijke zwangerscap.
normaal heb ik een cyclus van 27 dagen en nu 31 dagen (ik weet eigelijk nog beste snel maar elke dag wachten  voelt zo lang!!).
ik ben gewoon blij dat mijn lichaam zich weer heeft hersteld, en we nu weer verder kunnen met het werken aan onze droom.
ik weet dat jullie er waarschijnlijk niets meer kunnen maar ik moest het gewoon even kwijt.
liefs nimfje

ha,

nou, heerlijk hoor.
ik kan er helemaal inkomen
ik had het ook.
bij mij duurde het echter 12 weken tot ik weer ongi werd na mn currettage.
maar echt heerlijk als het alweer zo snel komt voor je.
en nu... op naar een nieuw begin.

groetjes

Wat een opluchting zal dat voor je zijn, dat alles weer werkt.

Ik wens je heel veel succes bij jullie hernieuwde start!

gr mama van MD

Ps en hoop je snel te zien op het zwanger zijn forum!

Hoi Nimfje,

Fijn te horen dat je weer ongi bent geworden en je lichaam dus weer werkt.
Ik hoop dat je snel gezond zwanger bent en na 9 mnd eindelijk je kindje in je armen mag houden.

groetjes,
Dion

Hoi Nimfje,
Of wij er wat mee kunnen maakt toch niet uit . Het gaat erom dat jij even je ei kwijt bent. Ik vond het na mijn curettage zo'n verademing dat ik weer ongesteld werd. Kon het wel van de daken schreeuwen!! Yeah, mijn lichaam deed het weer en liet me dit keer niet in de steek!! Heel begrijpelijk dus hoor dat je blij bent!
Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent en het goed gaat!
Groetjes Tara

hi meiden,
bedankt voor jullie begrip volle berichtjes. had toen ik dit topic schreef niet verwacht dat er nog zoveel reactie op kwamen. moest alleen even mijn  vreugde met jullie delen.
ik heb echt diepe respect voor alle meiden die langer op hum ongi moeten wachten zonder dat ze er gillend gek van worden. ik vond 5 dagen al onuitstaanbaar (ben niet zo geduldig als ik dacht).
ik wens ons allen een spoedige zwangerschap zonder ellende toe.
liefs nimfje

hoi nimfje

wat fijn dat je er nu weer voor kan gaan. ik had hetzelfde hoefde alleen helemaal niet te wachten want werd precies na 28 dagen weer ongi na een buiten baarmoederlijke zwangeschap.

ik hoop idd dat we weer snel de vreugde mogen voelde die we eerder hbben gevoeld en dat alles goed mag gaan.

liefs angela

Terug
Bovenaan