we kunnen weer!

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu voor het eerst na de bevalling ongesteld geworden. Dus over twee weken kunnen we weer klussen! Ik heb een zoontje van 3 1/2 en een van
4 maanden. Voor ons gevoel zijn we nog niet compleet en we willen graag nog een kindje. Dus ben benieuwd of het gaat lukken. De eerste was een 'ongelukje' en de tweede was de 3e keer raak.

Hoi Marijke

Wat spannend dat jullie weer kunnen klussen!
Ik heb er geen ervaring mee (wij gaan voor de 1e) maar ik kijk er altijd van op als mensen nog een baby hebben en dan alweer voor de volgende gaan.. (Vat dit zeker niet negatief op!) Maar het is toch altijd zo 9 maanden zwanger en 9 maanden ontzwangeren.. hoe zit dat dan?
Is het ook niet zo dat je extra vruchtbaar bent als je net bevallen bent?

Maar leuk hoor! Hoop dat jullie niet lang hoeven te wachten!

Liefs Renate

Bij de eerste heb ik echt lang nodig gehad om te ontzwangeren. Het was ook een zware bevalling.
Maar nu is de bevalling veel makkelijker gegaan en is de situatie ook beter. Toen ik zwanger was van de eerste woonde ik nog niet eens samen! Heb er nog nooit van gehoord dat ik nu extra vruchtbaar zou zijn, maar wie weet! Ik denk ook dat als je er al twee hebt dat mocht de derde er komen dat het dan vanzelf "inpast".

bij de eerste was je 18 of 19 begrijp ik? Is het ook niet zo als je zo jong bent dat de bevalling zwaarder is?

Een oud colegaatje van mij die zei dat toen ze bevallen was van haar dochtertje dat ze weer met condoom moesten vrijen omdat ze extra vruchtbaar zou zijn.. hoe dat verder zit weet ik ook niet..

Tuurlijk als jullie er helemaal achter staan past dat altijd.. die weg vind zich vanzelf wel.. Daar geloof ik tenminste wel in!

ho je kindje is 3 1/2 dan was je niet zo jong.. sorry hoor heb veel verhalen gelezen en ga ze nu een beetje door elkaar halen..

bij de eerste was ik 21 en bij de tweede 24,
als er een derde komt dan ben ik 26.
Nog steeds jong aangezien het gemiddelde 29 1/2 is.

Heel veel succes! onze 1e is nu 6 maanden en ik ben nu 6 weken zwanger. Ontzwangeren vind ik onzin. Je bent inderdaad vruchtbaarder de eerste 3 maanden. Ik zat toen mijn zoontje 10 weken was al bij de gyn, omdat wij wat hulp nodig hebben bij het zwanger worden. Ik ben dolblij dat we zo snel zwanger hebben mogen worden. Hou wel in de gaten dat deze cylus nog heel anders kan zijn dan je normale cyclus zou zijn. Dat kan tijd nodig hebben. Maar geniet ervan en klusze.

ja wat is jong als jij je daar prettig bij voelt is het prima toch! zolang je geen 12 bent.. alhoewel dat tegenwoordig ook bijna normaal is..;)
Ik ben nu 24 dus hoop dat ik op mijn 25e een kleintje in mijn armen mag houden!

Terug
Bovenaan