We kunnen weer!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Wij gaan er ook weer voor! Voor degene die mij niet gevolgd hebben. Ik heb 25januari jl. een miskraam gehad. Vorige week een echo gehad en die was nog niet goed (ik was nog niet leeg)
Vandaag weer voor een echo geweest en alles zag er goed uit! Ik ben helemaal leeg en ze wist me zelfs te vertellen dat er al eitjes lagen te rijpen en ik waarschijnlijk al een eisprong heb gehad!
Ik had namelijk afgelopen zondag heeel veel draderig slijmverlies en krampen in mijn onderbuik.. Dit was ook zo dat ik in dec zwanger raakte. Vandaag heb ik heel veel lucht in mijn buik het rommelt erover.. en dit komt me ook bekend voor.
Nu is de kans niet heel groot maar wie weet mag het alweer gelukt zijn! We hebben namelijk het weekend lekker geklust!

Het klinkt misschien raar dat we er al zo snel weer voor gaan. Maar het gaat gelukkig weer goed met me en we willen dit proberen achter ons te laten en er niet in te blijven hangen.. Ik ga vanaf donderdag ook weer te werk.

Ik ben opgelucht en blij dat de echo zo positief was!

Ik zal me dus ook weer vaker laten zien op dit forum!

Liefs

Wat een goed nieuws zeg! Kan me voorstellen dat jullie er weer voor willen gaan hoor, heel veel succes meid!

Wat een goed nieuws lieve Renate! Je moet vooral doen wat je gevoel je ingeeft en hopelijk mogen jullie gauw weer genieten van een wondertje....en weet je....er zijn geen 'tijdlijnen' voor deze situaties daarom zeg ik: volg je gevoel en je hart!!

Zet 'm op!! Liefs Lynn.

Bedankt voor jullie reacties! :)

@ Lynn
Er zijn zeker geen tijdlijnen voor en ik had dit van mezelf ook helemaal niet verwacht, ik was bang dat ik heel lang depri zou blijven en niet wist waar ik de energie vandaan moest halen om er weer voor te gaan. Maar gelukkig is het niet zo gelopen!

Liefs

Goed zo Renate, wat een fijn nieuws. Heb toch wel een aantal meiden gekend die heel snel na een MK zwanger waren (alsof het lichaam nu wle wist hoe t moest ;-). Ik duim voor jou ook!
Zou toch heel gaaf zijn als t gelijk weer raak is!
Sterkte met je werk weer donderdag.
Wenser

Fijn voor je dat het allemaal achter de rug is en dat jullie er met hernieuwde moed tegenaan kunnen gaan. Ik heb wel vaker gehoord dat je na een MK extra vruchtbaar bent (of dat waar is weet ik ook niet), maar in elk geval heel veel succes toegewenst! Veel liefs

Terug
Bovenaan