We kunnen weer!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Na een cyclus van 71 dagen (ronde 1) kunnen we nu weer verder.
Fijn om te weten dat mijn lichaam het zelf ook nog kan!;) Alleen even op gang moet komen.

Nu kunnen we verder met ronde 2. Hopen dat deze iets korter wordt.. We hopen op het beste!

Hoe was het bij jullie na het stoppen van de pil en de eerste echte menstruatie?

Succes allemaal meiden!

Liefs

Pfff, dat is een lange ronde! Gelukkig heb je nu weer een punt om aan vast te houden. Mijn ongesteldheid was in ronde 1 bijna niks. 2 dagen hooguit. Wisselt nu nog van 2-3 dagen tot zelfs een keer 8! Succes komende ronde.

Ja dat is het inderdaad! Was zo blij dat ik eindelijk ongesteld was en we weer verder kunnen!
Het is dinsdagochtend begonnen en moet zeggen dat het nu het meest is sinds dinsdag. Redelijk veel. Ben benieuwd hoe lang het duurt.. Bij mij duut het normaal altijd rond de 5 dagen.

Hoe lang duurde jullie rondes na de eerste ronde? Werd het na het stoppen van de pil na de eerste ronde al wat regelmatiger?

Dankjewel!!

nou je heb net mijn berichtje ook gezien, eerste cyclus 10wk en nu netjes 4 weken.
hopen dat het bij volgende maand ook zo is!

wat een lange cyclus!
Eerste cyclus was bij mij ong. 6 weken. Maar dat is het daarna altijd wel geweest tussen de 5-7 weken. Tot wij uiteindelijk het besluit namen om na 9 maand een cyclus van 3 maand te hebben naar de HA te gaan. Hopelijk komt het bij jullie niet zo ver. (heb nu pcos en loopt voor behandelingen bij gyn)
Succes!

Bedankt voor jullie reacties!!|

Ik vroeg me af of het nu zin heeft om deze maand te werken met ovulatietesten? Omdat ik veel lees dat je geen eisprong hebt als je zo'n lange cyclus hebt. Nu weet ik natuurlijk niet hoe deze cyclus gaat worden, maar toch..
Ben benieuwd of ik nu al kan beginnen met ovulatietesten, ook al is mijn cyclus niet regelmatig en ben ik sinds eind november gestopt met de pil.

Wil graag ovulatietesten gaan proberen en als ik van te voren weet dat het niets uithaalt, wacht ik liever met geld uitgeven ;)

Liefs!

ik zou ff wachten wat je volgende 2 cyclussen doen en verder gewoon lekker klussen.
Misschien is het niet nodig ;-) en anders weet je wat je cyclus echt is en dan kan je beter testen met de ovulatie testen

p.s: dit is mijn mening :), je moet gewoon doen wat zelf goed voelt om te doen!

Terug
Bovenaan