We moeten gewoon verder blijven oefenen, zonder medische hulp!

Hallo allemaal,

Ik ben Donderdag voor een door mij aangevraagd gesprek bij de gynaecoloog geweest.
Helaas willen ze ons niet verder helpen, voor nu dan!

Na mijn medische achtergrond, mijn Laparoscopie, waarmee blokkade van mijn eileider is opgeheven, zijn we nu al bijna 2 1/2 jaar bezig.

Ik ben vorige keer voor een jaar naar huisgestuurd (dat was in April) maar het voelde dus niet goed en vandaar dat ik een vervolg gesprek heb aangevraagd.

Nou niets gelukt dus, ik moet maar eens bellen in het voorjaar van 2005 mocht het nog niet gelukt zijn. Ik schijn elke maand 20% kans te hebben zwanger te raken, en met IUI maar 8 of 9%

Als ik ouder had geweest hadden ze me al wel behandeld, maar ik word in december 29 en dat vinden ze dus nog te jong ( zei die vorige ook al?)

Nou goed ik weet het dus even niet meer, hoop zo dat t spontaan gaat gebeuren, maar ik heb zo'n weinig hoop meer na al die tijd.

Echter lukt het mij dus niet in mijn huidige ziekenhuis de hulp te krijgen die ik graag gehad had willen hebben!

Hmmmmmm wat een dilemma!

Liefs,
Cynthia

Hee Cynthia,

Het is je reinste leeftijdsdiscriminatie dat ze je niet willen helpen...om je boos over te maken grrrrrr....
Je kunt overwegen om te gaan shoppen en kijken welk ander zh je wel wil helpen, Inge had een goede aanbeveling, het UMC.
En een 2e opinion is natuurlijk altijd goed om te vergelijken, wie niet waagt...

Meis, ik wens je veel suc6 met je beslissing!
Liefs van Suus

Terug
Bovenaan