hoi hoi
Ik ben geboren met mijn heupen uit de kom( ze kwamen daar pas na een jaar achter, gevolg dat ik er tot 4 jaar ingezeten heb)
Mijn broer heeft in de beugels gezeten( maar een paar maand)
En mijn moeder en oma hebben ook iets met dr heupen gehad..
Sophie is toen met 12 weken naar het ziekenhuis gegaan om een echo van dr heupjes te maken en dat was gelukkig helemaal goed.
Nu sinds ongeveer 1,5 maand hoor ik bij haar soms een knak bij haar heupjes..
(als ik de fles geef of als ze op het aankleedkussen ligt)
Ik heb dit gemeld bij het cb en nu hebben we een verwijsbrief voor het ziekenhuis en moeten we naar de orthopeed...
Op de een of andere manier heb ik er nu minder vertouwen in als de vorige keer en hoop ik toch echt dat het goed zit, want anders zou ze er langer in komen te zitten omdat ze weer wat ouder is...
Want hoe jonger je erin zit hoe sneller je eruit kan..
Maar goed we wachten eerst maar eens af..
liefs tobi
Ik ben geboren met mijn heupen uit de kom( ze kwamen daar pas na een jaar achter, gevolg dat ik er tot 4 jaar ingezeten heb)
Mijn broer heeft in de beugels gezeten( maar een paar maand)
En mijn moeder en oma hebben ook iets met dr heupen gehad..
Sophie is toen met 12 weken naar het ziekenhuis gegaan om een echo van dr heupjes te maken en dat was gelukkig helemaal goed.
Nu sinds ongeveer 1,5 maand hoor ik bij haar soms een knak bij haar heupjes..
(als ik de fles geef of als ze op het aankleedkussen ligt)
Ik heb dit gemeld bij het cb en nu hebben we een verwijsbrief voor het ziekenhuis en moeten we naar de orthopeed...
Op de een of andere manier heb ik er nu minder vertouwen in als de vorige keer en hoop ik toch echt dat het goed zit, want anders zou ze er langer in komen te zitten omdat ze weer wat ouder is...
Want hoe jonger je erin zit hoe sneller je eruit kan..
Maar goed we wachten eerst maar eens af..
liefs tobi