We mogen!!!!!

A

Anoniem

Guest
Joehoe!! We mogen de volgende cyclus al meteen door voor IUI! Echt super! EN meteen met hormonen erbij, dat vind ik ook fijn.

De eerste cyclusdag moet ik meteen het ziekenhuis bellen. Dan wordt er een afspraak gemaakt voor de derde dag. Er wordt dan een vaginale echo gemaakt (lekker op je 3e cyclusdag, zal een troep geven!), bloed geprikt en krijg ik prikles.
Ik moet dan beginnen met het prikken van fostimon (om mijn eitjes extra mooi te laten rijpen en mijn bmslijmvlies nog optimaler te maken). Op cd 8 moet ik weer terug voor een echo waarbij mijn follikels worden gemeten. Vanaf dan hangt het van de groei af wanneer ik weer terug moet komen, om de dag of 2 dagen ertussen. Op het moment dat mijn follikels 18 mm zijn, moet ik pregnyl gaan spuiten. Dat is om de eisprong op te wekken. 42 uur hierna vindt de IUI plaats!
En dan kan ik exact 14 dagen later evt. een test doen!

We krijgen dan 3x IUI. Daarna wordt er geevalueerd. Als blijkt dat IUI voor ons niet goed werkt, gaan we door voor IVF, anders krijgen we nog 3x IUI.

Een heel verhaal, maar wat ben ik blij dat er actie is!

Liefs Daisy

WHAAAAAA!!!!! ACTIE!!!! ACTIE!!!! We love actie! :)

Lieve Daisy!

Wat een goed nieuws!! Zit de hele middag al op de computer om een bericht van jou af te wachten.
Wat super spannend meid!! Ik zeg toch: Gefeliciteerd dat jullie van start mogen. Vast een hele opluchting en joh....hopelijk is er helemaal geen 3xIUI nodig en ben je na de 1ste behandeling gelijk zwanger!!!

TOP!! Geniet van je blije middag! Dikke knuff Lynn.

Ik hoop het zoooo!!!! Mijn middag kan echt niet meer stuk!
Straks eerst even mijn ouders en schoonouders bellen, haha! Voel me nu al blij, laat staan als het eenmaal zover is dat ik een positieve test in handen heb, haha!

Ik hoorde dat 40 procent na 3 IUI behandelingen zwanger is, dus ik hoop dat wij daarbij mogen horen!

Nu jij nog met goed nieuws deze week!!

Nogmaals: wat spannend zeg!! Kan me goed voorstellen dat je helemaal blij bent....Misschien hoor jij wel bij die stellen die eerder dan 3 behandelingen zwanger is, ik hoop het en gun het je zoooooo!!

Even een vraag: Je bent toch net ongi geweest? Betekend dat dan dat je moet wachten op je volgende ongi? En mag je in die tussentijd wel gewoon klussen?

Nou meid, Enjoy!! en ik hou je op de hoogte!

Ik zit nu op dag 4 idd en moet de volgende ronde afwachten.
We mogen gewoon klussen tijdens de IUI-ronde, tot de pregnyl wordt gespoten. Dan wordt mijn eisprong opgewekt en moet het zaad 'opgespaard' gaan worden de komende 2 dagen. Daarvoor gewoon elke 2/3 dagen klussen en na de IUI mag het ook gewoon weer!

Maar deze ronde gaan we gewoon net als altijd rondom mijn ei klussen en verder lekker als we echt zin hebben!

1 groot voordeel: mijn eieren worden in het zh in de gaten gehouden, dus hoef zelf niet meer te klooien met ovutesten!

Ik heb een heel schema meegekregen waar bij elke cyclusdag staat wat ik moet doen. Als de IUIronde is gestart, komt daar ook op te staan wanneer mijn vriend voor het laatst een zaadlozing mag hebben. Hoef dus lekker niets te onthouden! Wel zo prettig, want als het puntje bij het paaltje komt, ga ik altijd twijfelen, haha!

Mijn duimen draaien overuren voor je!! Misschien is het juist wel een goed teken dat je nu helemaal niets voelt!

Knuffel!

Wat n goed nieuws! Spannend hoor!
Heel veel succes! Groetjes ;-)

Gefeliciteerd, wat een goed nieuws.
Heerlijk dat er nu actief iets gaat gebeuren.

Liefs

Terug
Bovenaan