We slapen weer s`nachts!!!!

A

Anoniem

Guest
  Hallo

Vorige week een berichtje geplaatst dat ik mijn onze zoon naar de homeophaat was geweest ivm met slecht slapen s`nachts. We hebben toen druppels mee gekregen voor rustig in te slapen en zonodig als hij s`nachts onrustig is als hij wakker wordt.
Nou we gebruiken ze vanaf vorige week maandag en hebben de hele week geslapen (met 1 onderbreking per nacht) tot s`morgens 6.00uur. Ook het flesje hebben we s`nachts al die tijd niet hoeven te geven.
Was is dit heerlijk zeg na maanden van onrust s`nachts.

groetjes bg

Hoi Bg,

wat een heerlijk nieuws zeg!!!
Ik ken me goed voorstellen dat het je op een gegeven moment echt opbreekt, die gebroken nachten.
Maar gelukkig heb je de laatste week lekker door kunnen slapen!!
Houden zo!!!

Groetjes Debby.

wat fijn!

Birgit dlaapt nog niet door hoor, van de week 2 goed enachten dat ze maar 2x wakker werd maar over t algemeen moet ik er wel vaker uit. Je had het over druppeld die je op de borst druppelt? Ik heb namelijk tabletjes , maar dat ik nou juist ook lastig omdat je eigenlijk 30 min voor en na t eten   die pas mag geven.

Hoe hete die druppeld van jou? als ik dan over n poosje naar mijn homeopaat ga kan ik eens vragenm of ze die wil uittesten, misschien ook wat voor Birgit!

Weltrusten!!
Evelien

Hoi bg

Wat lekker voor je zeg,eindelijk weer eens lekker goed slapen.
Ik weet wat het is want roan(nu 9,5 mnd)heeft tot zijn achtste maand ook niet doorgeslapen(lees 4 to 8 x per nacht wakker)
maar vanaf toen is het zomaar overgegaan en wij genieten nu ook nog elke nacht van het niet uit bed hoeven gaan....

Ik hoop dat jullie er dan net zo van genieten als wij   dan komt het wel goed...

groetjes mascha

Hallo Evelien

De olie heet 37 kruidenolie,mag ook gebruikt worden bij verkoudheid.
Succes!!

groetjes bg

Fijn he als je weer een beetje aan slapen toekomt. Mette kwam als ze net een kwartiertje half uurtje sliep. Ze krijstte dan en was niet meer rustig te krijgen. Dit gebeurde ook in de nachten nogal eens. Op aanraden van de arts mag ze 1 tot 2 uur voordat ze naar bed gaat niet meer met speelgoed spelen. We deden al nooit tv aan terwijl zij nog beneden was en praten vrij rustig maar nu bleek dat het rustige spelen wat ze na het eten nog ff een uurtje deed met haar speeltjes teveel was voor haar. Ze ging ervan dromen. Duss.. eten en nog even knuffelen en kruipen (want ze is niet op schoot te houden sinds ze kruipt) en het speelgoed opbergen. Resultaat....geen krijspartijen meer en wij slapen lekker door!

x ing

Terug
Bovenaan