We staan bijna bovenaan!

Ik vind dat zo leuk om te zien: iedere maand komen de juni-mama's verder naar boven te staan!
Zo dringt het nog eens extra goed door hoe snel het gaat!

Wel een beetje stress nu, want hebben nog steeds geen geboortekaartjes uitgezocht en tot zaterdag is mijn vriend bijna 15 uur per dag weg voor het werk.
Dus dit weekend moeten we echt gaan bestellen!!!!

je word zo wel even met de neus op de feiten gedrukt zeg maar...hahaha
ik vind het nu toch steeds wel spannender worden eigenlijk. mijn vorige bevalling vond ik nou niet bepaald een succes en ik merk nu al dat ik er nu meer tegenop zie dan toen terwijl ik nu wel weet wat ik kan verwachten.

Ja het gaat nu opschieten nog 9weken voor ons.
Wat net al het setje kleding voor onze baby in mijn koffertje aan het doen.
Kan maar alvast klaar zijn.
Mijn man is 2mnd te vroeg geboren dus wil toch al mijn koffertje klaar hebben staan voor de zekerheid.

ja het gaat nu wel erg snel he mijn koffer voor het ziekenhuis is ook bijna helemaal ingepakt
nu de laatste puntjes op de i en dan kan het komen hihihihihi
oja je kan hele leuke kaartjes zelfmaken op dutchmix.nl

Het gaat idd heel snel! Maar als ik jullie zo hoor moet ik nog wel ff iets sneller gaan. Geboortekaartje hebben we nog niet, wel toevallig kleertjes gekocht van de week ( heel lief! Een roze trui met kleine zus en een blauwe trui met kleine broer). Alles ligt in de kast maar moet nog gewassen worden.
Ben eerst nog druk met de eerste verjaardag van mijn dochter over 2,5 week. Daarna ga ik alles in orde maken voor nmr 2! Al is het meeste wel in huis hoor, behalve dan de kaartjes..

Zo vroeg ben ik ook niet met alles hoor!
Zoals ik al zei nog geen kaartjes, meubels staan in de kamer, maar de lege dozen liggen er ook nog. Alles wat we hebben gekocht of gekregen ligt nog in tasjes of papier door elkaar.
Nog veel te doen dus!

@vickymorgaine, volgens mij is het logisch dat je er meer tegenopziet. Ik weet totaal niet wat ik moet verwachten. Maar jij hebt al een zware bevalling meegemaakt. Hopelijk valt het deze keer dan juist mee!!!

@wonder2011, ik ken een gezin waar de vader veel te vroeg kwam, al zijn zoon ook en alle kleinkinderen ook. Dus het is verstandig om in ieder geval op tijd voorbereid te zijn!

Wij hebben net bedacht hoe we de baby kamer willen verven. Aangezien de baby eerst bij ons op de kamer komt (in een soort nisje, die is al wel af) hebben we ook niet zo'n haast.
Komend weekend gaan we nog even een weekendje weg met vrienden en daarna ga ik maar eens inventariseren wat we al hebben en wat nog moet.
Heb al veel gekregen van mijn zusje en ook al wel eea gekocht, maar nog niks gewassen en klaar gemaakt verder.
De kaartjes ga ik zelf maken, ik heb al een idee en een klein ontwerpje, maar het moet nog verder uitgewerkt worden.

Ik zie opzich niet echt op tegen de bevalling, maar hoop wel dat het geen eeuwig durende bevalling wordt... een paar uurtjes lijkt me wel genoeg ;)
Gelukkig gaan de meeste bevallingen in mn familie wel snel en makkelijk, dus dat is een goed teken lijkt me!

Terug
Bovenaan