We staan bovenaan......

Hallo,

Eindelijk....we staan bovenaan.
Er waren momenten dat het wel een eeuwigheid leek en er waren momenten dat het echt heel snel ging. Maar eindelijk is het zover. De meeste van ons gaan deze maand bevallen. Er zijn zelf al wat baby's geboren. Zelf denk ik dat ik volgende maand ga bevallen. Al mijn kinderen waren een week te laat en aangezien ik 27 feb uitgerekend ben zal ik wel in maart bevallen. Maar...dat maakt niet uit. Februari is februari en hier hebben we toch met z'n alle naar uitgekeken.
Ik wens iedereen die nog moet bevallen heel veel succes en iedereen die inmiddels bevallen is heel veel geluk.
Groetjes mama van Ramiro
 
Jaaahaaa zou al bijna een dansje maken maar dat gaat niet meer zo :p Ik hoop dat ik wel lekker deze maand beval maar helaas heeft onze kleine het voor het zeggen:D
 
Uit ervaring kan ik zeggen dat jullie kleintjes zich zomaar spontaan kunnen aandringen dat ze er klaar voor zijn ;)

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen meiden! Echt jullie kunnen het
Xxx
 
Ja, jeetje het schiet nu echt op! Gelukkig is hier ook eindelijk bijna de babykamer klaar. De laatste spulletjes moeten nog gekocht, laatste kleertjes gewassen, etiketten voor de kaartjes schrijven en koffertje voor eventueel zkh klaar zetten. En dan...dan mag de baby wat mij betreft komen! Ik ben de 29ste uitgerekend, maar ik ben het zo zat! Die irritante bekkeninstabiliteit, billen in mijn ribben en die beentjes die zich elke keer strekken. Pff, kom er maar snel uit kleine baby haha!
Nou ik hoop dat we alllemaal mogen bevallen van een gezond kindje deze maand en er zelf ook gezond uitkomen!
Liefs,
Mar
 
Jaaa de tijd is snel gegaan de laatste tijd. Ik vind trouwens wel dat forum snel gesloten worden. Dat betekend dat we over een paar weken elkaar dus kwijt zijn hier. Toch wel jammer of niet?
 
Maar er is toch ook een forum (op deze site) voor moeders die in februari bevallen zijn, maar dit komt pas ergens in maart ofzo online!

Maar jouw nieuwe site is perfect..
 
Ik tel de minuten zo wat af....ben woensdag de 8e uitgerekend, maar zal niet veel langer doorlopen, ze gaan me hopelijk do of vrijdag inleiden...

Iedereen die nog moet bevallen; heel veel succes! En alle mama's die al bevallen zijn en al kunnen genieten van hun kleine wondertje; veel geluk!!
 
Terug
Bovenaan