we staan bovenaan!!!!

Meiden, we staan helemaal bovenaan!! Deze maand worden onze kindjes geboren!!!!
Ik vind het wel erg spannend hoor, voor mij nog 11 daagjes tot de uitgerekende datum. Ik ben benieuwd wanneer onze knul zich aandient.

Succes allemaal!!!!

het mag van mij NU komen!!! ben zo ziek als een hond en zit er helemaal doorheen. voor mij nog 14 dagen tot de uitgerekende datum, maar m'n zoon kwam ook 10 dagen 'te vroeg', dus heel misschien dit weekend??

mijn god ben der helemaal klaar mee dus mag komen hoor van mij ......................maar blijft een raar idee eind deze maand zijn we allemaal ( waarschijnlijk ) mama !!!!!!!!!!!!!!

ik moet nog 20 dgn en ben het gelukkig nog niet zat maar zou het ook fijn vinden om onze kleine meid vast te kunnen houden en bewonderen. ben benieuwd hoelang het allemaal nog gaat duren. maar idd blijft het een raar idee zeker als het de eerste is.

ik begin het nu ook zat te worden met twee wat oudere kinderen die de hele dag om je heen hangen en boekjes willen lezen en knutselen en spelletjes doen... en dat is niet erg, behalve als je steeds last hebt van harde buiken :-(

sinds afgelopen nacht veel last van buikkramp, misschien voorweeën??? Maar moet nog 9 dagen....al mag het van mij dit weekend komen, wij zijn er klaar voor.

Terug
Bovenaan