we stoppen er verlopig mee

A

Anoniem

Guest
he meiden

ff een berichtje van mij,gister is de bom gebarsten bij mij,heb vreselijk zitten huilen en vloeken op alles en nog wat.met andere woorden,ik kan het even allemaal niet meer opbrengen.ik wil ff geen gehannes meer aan mn lijf,geen hormonen en ander gedoe.ik trek het neit meer.ik raak er heel gefrusteerd van,was boos waaom het niet lukt.
maurice en ik hadden ruzie en toen kwam alles eruit,we stoppen met de behandelingen.
verlopig dan,in ieder geval tot 29 september tot we naar het andere ziekenhuis kunnen.ik wil gewoon even rust,geen geleef maar van echo naar echo,tot iui tot het prikken van de pregnyl enz.gewoon geen gestres meer,ff rust gewoon.
het wordt te moeilijk allemaal ff.ik kan nu op dit moment ff de pijn en verdriet van de teleurstellingen neit meer aan.
ik kijk aan wanneer ik ongi wordt en dan maak ik nog een afspraak met de gyn,maar dan niet voor een echo maar om te zeggen dat we een pauze inlassen.

sorry voor het klaagmailtje

liefs nathalie

Hee meis

Ik wens je voor de komemde tijd veel rust en sterkte. Heel goed van je dat je nu eerst voor jezelf kiest. Ik weet gelukkig nog niet hoe jij je moet voelen, maar probeer met je mee te leven. Misschien komen we je hier over een tijdje wel weer tegen. Uitgerust en wel, en klaar voor de strijd.
Maar nu eerst jij...

Veel liefs Annet

Lieve Naatje,

Je moet doen wat voor jou goed is! En als je daarvoor een tijdje stopt, moet je dat doen. Ik snap best dat dat een moeilijke beslissing is. Knap dat je hem hebt genomen! Als het allemaal weer een beetje tot rust gekomen is kunnen jullie de draad weer oppakken.
Neem die rust, en kom weer een beetje tot jezelf!
Sterkte!

Groetjes, Kat

Lieve Nathalie,

Ik wens je heel veel kracht toe.
Hopelijk kom je komende tijd zowel geestelijk als lichamelijk tot rust.

Succes!

Liefs, TeHa

Naatje, heel veel sterkte!!!!! Even rusten is denk ik het beste. Hopelijk kom je er snel weer boven op.

Aan jezelf en relatie denken is op dit  moment inderdaad misschien niet verkeerd. De afgelopen periode zal voor jullie niet makkelijk zijn geweest. Een kinderwens lijkt zo makkelijk gezegd, maar voor het zover kan zijn!

Kop op, hou jullie taai!
Sterkte
x-mees

Hoi meissie!

Groot gelijk dat je even rust neemt. Ik vind het verstandig van je. Ook wel een dappere beslissing, een hoop meiden zullen daar misschien over twijfelen omdat ze dan 'kansen om zwanger te worden' mis kunnen lopen.  Onder alle druk en stress die het zwanger proberen te worden met zich mee kan brengen, moet je inderdaad proberen om je relatie daar niet onder te laten lijden.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat jullie er over een niet al te lange tijd weer helemaal zin in hebben om zwanger proberen te raken!!!!

Geniet van elkaar !!

Liefs Bloempje

He Naat

Lijkt me heel verstandig om even aan jullie zelf te gaan denken,
wel een moeilijke beslissing  knap dat je die kunt  nemen.  
Neem lekker de tijd om uit te rusten.
Heel veel sterkte

Anke

Terug
Bovenaan