We verwachten een kindje!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

Het wachten is beloond... Ik ben zwanger!!!!!!! ruim 5 weken inmiddels. Vanmorgen de 2e test gedaan omdat de eerste negatief was; ik twijfelde er eigenlijk niet aan of dit moest het wel zijn... En ja, 2 heldere lijnen.... Zwanger dus!! We zijn heel erg blij en we hopen dat het goed mag gaan; we hebben 9 maanden op dit moment gewacht... Ik heb wat vage klachten maar niet echt super heftig ofzo; ik ben benieuwd hoe de komende tijd zal gaan!!

Allemaal bedankt voor jullie medeleven enne... Sterkte in jullie hopen en teleurstellingen... Weet je, ik voel me bijna schuldig dat wij het nu wel verwachten...

Liefs J 26

suuuuuuuuuuuuuuperssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

je wordt moeder na 9 maanden wachten moet je nu weer een wachtperiode aangaan van 9 maanden hoe ironisch!

Enne.....je hoeft je niet schuldig te voelen! Ben je mal!
Wij zijn straks ook annde beurt alleen jij bent het nu al!Gaaf toch?

ik ben hartstikke blij voor jullie!

van harte! En geniet er van, niks geen schuldgevoelens hoor, nergens voor  nodig: onze tijd komt ook gewoon nog.

En weet je? Die 9 maanden zw.schap duren minder lang dan die 9 maanden wachten op de zw.schap. Er komt straks van alles om te regelen en te doen. Alleen die laatste weken....
Maar geniet er dus van, ik vond het super om zwanger te zijn en hoop dat het snel weer zo mag wezen. Ik had een redelijk klachtenvrije zw.schap en dan is het nog makkelijker om van te genieten, maar zelfs de klachten die ik had nam ik voor lief en vond ik wel oké.

Groetjes,
Marije

van harte gefeliciteerd

nee joh meid, je moet je helemaal niet schuldig voelen. Jouw tijd is gekomen, wij komen allemaal wel aande beurt.
Ik hoop dat een goeie zwangerschap en bevalling tegemoet gaat.

geniet er vooral van

groeten nathalie

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er lekker van........... En heel veel geluk met jullie kleintje straks.
Voel je vooral niet schuldig we zijn hardstikke blij voor je en onze tijd komt ook nog wel.

Veel liefs Mirella

Van harte gefeliciteerd zeg, ontzettend leuk !!!!!

Enne, net wat de andere meiden zeggen, niet schuldig voelen ..... onze tijd komt ook wel. Geniet jij hier maar lekker van

Groetjes Ellen

Van harte gefeliciteerd!
Ik hoop dat je een lekkere tijd tegemoed gaat en alles voorspoedig verloopt.
Geniet er van!

Groetjes noomie22

Terug
Bovenaan