We weten wat het is!!!

Hoi hoi hoi

We zijn deze middag naar de gyn geweest. Ik ben nu 16 w en 4 dagen zwanger van ons tweede kindje. We hebben een dochter die deze maand 1 jaar wordt. Eerst kijken of met ons nieuwe wondertje alles in orde was, en toen konden we er niet naast kijken. De beentjes lagen open, en het was duidelijk een JONGETJE!
Dus nu hebben we een echte koningswens. Een dochter en een zoon. We waren met een meisje ook gelukkig geweest hoor, want onze dochter is zo fantastisch dat er zo best nog eentje bij mocht. Maar toch zag ik papa zo trots kijken toen hij hoorde dat het een zoon werd. Ook mijn schoonouders en mijn ouders zijn heel gelukkig, al zei mijn moeder wel dat het zonde was van alle mooie kleedjes die we nu al hadden en niet meer konden gebruiken. Gelukkig weet ik hier een weeshuis in Griekenland ( waar ik woon) dat heel blij gaat zijn met al die kleedjes.

Nou, zijn er hier nog die het weten en het willen delen.
Heel veel succes meiden en tot snel

oh wat super, eerst een dochter en nu een zoon!! Gefeliciteerd!!
Ik heb deze week ook een echo gehad, bij 17 weken......mijn gyn.kon niets zien....
Ik moet nog even geduld hebben, na de 20 weken echo weet ik meer.

Gr. Gea

Wat leuk voor jullie! Ik ben wel een beetje jaloers, want wij willen ook zo graag weten wat het is! Wij moeten nog 2,5 week wachten, tot de 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd!
Wij hebben nu ook al een meisje en het maakt ons niet uit wat het is, want een zusje voor Lotte is ook heel leuk.

Groetjes, Marisa

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! Leuk hoor! Geniet ervan, tzal wel heel anders zijn als een meid, (zeggen ze...).
Wij moeten ook nog even afwachten, volgende week hebben we de 20wk echo...

groetjes Lies

Terug
Bovenaan