we zijn begonnen met ivf in eigen cyclus

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Na 2 bbz binnen twee jaar tijd en 1 eileider verwijdering zijn wij nu begonnen met ivf in eigen cyclus. BEst spannend allemaal. Ook omdat de gyn die wij afgelopen zondag hadden er bij vertelde dat het meer teleurstellingen zullen worden.
Wie heeft er ook ervaring met ivf in eigen cyclus?

gr. Sabrina

Hoi Sabrina,

Ik heb geen ervaring met IVF in eigen cyclus. Ik ben zelf bezig met IUI in eigen cyclus.
Maar ik wilde je in elk geval heel veel succes toewensen!

Liefs,

Ginger

Lieve Sabrina,
Ik doe nu cryo in eigen cyclus, dwz de ingevroren eskimootjes in eigen cyclus tp.
Krijg jij voor de IVF behandeling helemaal geen hormoonstimulatie ? Je hebt dan neem ik aan ook maar 1 eicel per keer ?
Veel sterkte in ieder geval , deel je je ervaringen met ons ?

Liefs, SunshineJo

hoi Sabrina,

Voor mij is IVF nog niet aan de orde,  maar ik wil je wel even heel veel succes toewensen met deze poging.
Ik duim voor je!

Liefs,
mama Peet

He Sabrina,
Wij staan op de wachtlijst voor IVF in eigen cyclus. Verwacht wordt dat we medio okt of nov de oproep krijgen. Ik neem dus aan dat je ook in het UMCG loopt. Ik zie wel een beetje tegen de punctie op. Je krijgt geen verdoving.  Jij dan? Ik moest me er niet druk om maken zei de gyn, het viel best mee. Nou dat hopen we dan maar. Kan er echt tegenop zien. Je kunt inderdaad terleurstellingen krijgen omdat het ook maar om 1 ei gaat, dus minder kans. Wanneer beginnen jullie?

Liefs Libelle

hé sabrina,

wil je via deze weg veel suxes toewensen met de ivf.
je gaat een spannende en toch ook zware tijd in.
(ik ben net als sunshine jo bezig met cryo tp.
na een 1ste mislukte poging ivf.)

groetjes,
jana.

bedankt voor jullie lieve reakties. Vanochtend zijn w eweer naar het umcg geweest. En mijn ei is 16 mm en we zitten op dag 16. Dus moet nog hormonen spuiten tot maandag en dan waarschijnlijk s'avonds de pregnyl spuit en dan maar hopen dat we woensdag de punctie hebben. BEst spannend allemaal en heel je cyclus wordt in de war geschopt want normaal heb ik op dag 15 mijn eisprong.
Succes allemaal!!!!!!!

gr. Sabrina

Spannend zeg. Heel veel succes alvast voor woensdag als de punctie dan door gaat. Laat je me even weten hoe het was?

Terug
Bovenaan