we zijn dr!!

hoi allemaal!

ik heb tot nu toe meegeschreven hier onder de naam pluimpje omdat ik niet zeker weet wie er hier allemaal mee kijkt.. maar nu iedereen weet dat ik zwanger ben maakt het niets meer uit!

ben vandaag 12 weken en 3 dagen! en k voel me eindelijk weer een beetje mezelf! na weken misselijkheid en moeheid kan ik er nu weer tegenaan..

laat het genieten beginnen!

liefs!

Hey gefeliciteerd met je eerste mijlpaal !!!

Goed dat je anoniem wilde blijven. Met de eerste zwangerschap heb ik mijn hart hiet gelucht. Ik dacht niet dat een bekende ook op het forum zou zitten. Dus ik vertelde ook het geslacht terwijl mijn familie van niks wisten. Krijg ik opeens een reactie : groetjes ne nicht. uhm ??????? Bleek mijn nicht ook zwanger en onder een nickname ook op het forum te zitten en alles gelezen te hebben. Heb haar wel meteen gevraagt haar mond te houden........maar toch. Was wel even schrikken om een bekende tegen te komen.

Hoi!

wat fijn dat je je niet meer beroerd voel, je ben gelijk een ander mens als je niet meer zo misselijk ben he!
ik vind het fijner om anoniem te blijven, je weet idd niet wie er mee leest, en als het over kwaaltjes aambeien of weet ik veel wat ga, dan lijkt het me niets als de buurvrouw (bij wijze van) mee kan lezen...

nou geniet lekker van zwanger zijn zonder kwaaltjes!!

xxx

ha! ja wat een toeval! wel leuk dat jullie samen zwanger zijn! Mijn zus is uitgerekend in december dus wij zijn ook tegelijk zwanger :) mijn ouders geloofden het eerst niet toen ik aankwam met het goeie nieuws!
nu worden ze dubbel opa en oma :)

ik ben vandaag 12 weken en 6 dagen en ga morgen naar het hartje luisteren :) heb er zin in!
maar heb vooral zin in de volgende echo waarbij ik het geslacht te weten kom!!!

Ik voel me trouwens ook steeds beter, minder misselijk nog wel erg moe.. en had voor het eerst banden pijn! wat volgens mij heel erg vroeg is! maar ben echt heel snel gegroeid in de laatste week!
Ik heb ineens een buikje :)

Terug
Bovenaan