WE ZIJN ECHT NIET DE ENIGE

A

Anoniem

Guest
als ik zo door het forum heen leest zijn er toch wel verschillende ervaringen met een miskraam
ik heb voor de geboorte van mijn dochter bijna 4 jaar geleden 2 maal een miskraam gehad.
ik heb dit ervaren als toch wel erg verdrietig en ik vond het ook moeilijk om het zomaar te accepteren al hoewel er veel mensen tegen je zeggen "het is beter zo of het is niet anders" nu wij voor een tweede gaan is het ook wel een grote angst die het met zich mee brengt
heeft het bij iemand ook zo'n inpact op zijn leven gehad?

Ik herken dit zeker.

Ik kwam 2 dagen na de verjaardag van mijn zoontje achter dat ik zwanger was. Met ongeveer 7 weken een miskraam gehad. Ik was er echt kapot van. In je achterhoofd wel het idee dat het kindje misschien niet goed zou zijn geweest.
Maar ik had voornamelijk het gevoel dat ik iets van onschatbare waarde kwijt was geraakt. Je weet wat je kwijt bent (niet dat het minder erg is als je nog geen kindje hebt hoor). Maar na een tijdje rust te hebben genomen en niet meer aan zwangerworden te denken, ben ik nu misschien weer zwanger. Ik ga morgenochtend een testje doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel weer bang ben dat het misschien weer fout kan gaan.

Groetjes,

Mama van Dylan

nou, ik ben erg benieuwd of de test positief is
laat het wel even weten morgen dan, want ik weet precies hoe je je nu moet voelen
we hebben het bewijs dat we een kindje kunnen krijgen dat is een grote geruststelling, maar toch is ook voor mij elke zwangerschap ook die mis gaat een kindje wat er had kunnen zijn.
Maaaaaar nu aan de order van morgen ochtend ik ga voor je duimen
mijn NOD is 29 januari
groetjes jook

Terug
Bovenaan