we zijn er klaar voor

A

Anoniem

Guest
Hallo, wat een interessant forum! Maar wat een gedoe zeg om hier te komen.
Mijn vriend en ik willen heel graag een kindje. 10 feb. ben ik ongesteld geworden en vanaf toen was het dus echt even rekenen. Ik hoop dat een normale cyclus heb, maar weet nou eigenlijk niet zo goed wanneer ik mijn eisprong had.Ik weet niet of  wat ik voelde, dat mijn  eisprong was. Steken in mijn onderbuik aan de rechtse kant? Volgens de calculaties  zou de eisprong de 24e geweest moeten zijn, maar die steken had ik al de 21e. We hebben dus veel geklust die dagen ervoor! Zoals jullie wel lezen ben ik nog niet echt ervaren met al die  afkortingen die jullie gebruiken. Misschien kunnen jullie mij nog  watr kennis bijbrengen. Ik vind het hartstikke spannend allemaal!

Hoi Famke,

Welkom op dit forum!

Het is goed mogelijk dat je op de 24e je eisprong hebt gehad. De sprong gebeurt lang niet altijd op de uitgerekende dag.

Ik ben zelf in januari gestopt met de pil en mijn cyclus doet ook nog niet altijd dat ik ervan verwacht.

Liefs Nanda

Ha Famke,

Mijn eisprong moet ook de 24ste zijn geweest... En dat van die steek   in je rechter onderbuik kan best eens kloppen dat  dat je eisprong  is geweest... Ik heb ook wel eens steken (alleen rechts..), maar deze keer niet gehad. We zullen het de 10de wel merken.
Hopelijk is het raak, opweg naar een nieuwe fase in ons leven...
Succes,
groetjes J

hoi

Ik ben ook nieuw

Ik ben nu op me vruchtbaars als ik

het goed heb uitgerekend

mijn nod is 16 maart

dus moet nog ff wachten

groetjes natasja

Terug
Bovenaan