We zijn er weer en een updatetje Meike

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's!!

We zijn er weer!! Super vakantie maar na 5 dagen wilde ik wel weer naar huis haha. We hebben het super gehad en de meisjes ook bij opa en oma. Echt uitgerust en wat was het een feest om elkaar weer te zien na een week!!!! Daar kan weinig tegenop.

Meike haar ogen vielen zowat uit haar hoofd van verbazing en bleef ons maar knuffelen dat was zo lief!! Isa vloog om letterlijk om de hals en stotterde van alle opwinding. het was nl 8 uur s'morgens en wij lagen in de woonkamer een tukje te doen, vandaar.... die meiden snapten er niets van.

Gister is meike naar cb geweest voor de twee prikjes en ckeckup.....

Lengte: 72 cm
Gewicht:9950 gr

Tja en toen kwam haar motoriek ter sprake.... Meike kruipt niet en het lijkt wel of ze wil maar ze is ook bezig met lopen.
Omdat we nog geen kleed op de grond hebben komt die morgen omdat het parketvloer toch wel hard aanvoelt (hadden we ook met Isa toen die aanstalten maakte tot kruipen) en maar oefenen oefenen oefenen.... De verpleegkundige raadt toch echt fysio aan en de arts heeft een datum gegeven. We gaan voor de datum. Ze moet voor Sintetrklaas aankomt kruipen.
Waarom moet ze kruipen omdat dit de enige manier is waardoor de twee hersenhelften gaan samenwerken met elkaar. Dit heb je nodig bij coordinatie en concentratie dus we gaan ervoor en anders naar de fysio...
 Nou het is allemaal ff snel maar ik spring nog even op de fiets naar het dorp dus vandaar.....
Foto's volgen!!!!!!!!!!!!

liefs Renske mv Meike

Heej Renske,

Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!! Ben wel benieuwd naar de foto's.
Dus schiet maar op hahaha.
Ik ben ook benieuwd hoe de fysio gaat helpen bij Meike, maar ach, misschien kruipt ze wel op tijd. En zou dat niet beloond worden door een groot kado van de Sint???
Nou... ik wacht op de foto's!
Kus aan je meiden!

Groetjes Kirsten mv Tyche

Heej Renske,

Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad!!! Ben wel benieuwd naar de foto's.
Dus schiet maar op hahaha.
Ik ben ook benieuwd hoe de fysio gaat helpen bij Meike, maar ach, misschien kruipt ze wel op tijd. En zou dat niet beloond worden door een groot kado van de Sint???
Nou... ik wacht op de foto's!
Kus aan je meiden!

Groetjes Kirsten mv Tyche

Hee hallo Renske,

Leuk dat je er weer bent!! En wilde je echt weer naar huis na 5 dagen? Je bleef toch langer, of niet? Heerlijk om dan weer thuis te komen, zeker als de meisjes zo blij zijn dat je er weer bent!!!!

Nou, ben benieuwd wat er uit gaat komen met Meike, dus wat de fysio ervan gaat vinden. Dus update meike en genietfoto's van Tunesie volgen snel?

Groetjes
Susan

oh super joh die reactie van je meisjes!

en ben benieuwd hoe het Meike afgaat met t kruipen, maar je houdt ons vast wel op de hoogte

leuk dat je weer terugbent!

groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan