We zijn er weer!! + update Meike

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

na pcproblemen griep, virussen en veel werken zijn we er weer..

Meike gaat nu, vandaag, best pittig. Ze is flink ziek geweest, lusteloos dus flink gealarmeerd....
Nu we wel een grens hebben bereikt.... dwz het niet meer aan kunnen zien dat ze pijn heeft, willen we bekijken wat de mogelijkheden zijn voor haar....

Buisjes zijn nu geen optie omdat ze er waarschijnlijk er te snel weer uitkomen door snel te groeien.

We zijn gister bij een osteopaat geweest. Hij heeft wel iets kunnen doen, maar vooral geadviseerd om haar geen melk meer te geven omdat dit ontsekinge stimuleert en de slijmvliezen prikkelt. Dit kan ze op het moment niet echt gebruiken.

Ik weet dat er al meer mensen bij de osteopaat. Ik vond het wel een positieve ervaring.

Groetjes Renske

Hoi Renske, wat vervelend zeg! Ik heb helaas geen tips voor je. Wel het allerbeste toegewenst! Hopelijk is het gauw over!
Liefs Nelleke

Hee Renske,

wat vervelend zeg dat het met Meike nog steeds niet gaat zoals je zo graag zou willen voor je kleine meisje...

ik vroeg me af hoe het gaat zonder of met minder melk, dat dronk ze toch nog heel veel?

heel veel sterkte met alles!!

liefs Jenneke mv Ivar

Joepie het is gelukt!!!

Hoi Jenneke,

Meike is anders, nu al..... zo ondeugend en ondernemend is ze nog niet eerder geweest (toeval??????) en een luier die een normale substantie had en niet tot achter d'r oren...

Ze accepteerde alleen geen thee en water, vanmorgen gooide ze zo hard de fles door de kamer dat ze zelf schrok (ze moest zo huilen).
Ik heb Soya gehaald met vanillesmaak en die heeft ze in één teug leeggedronken... dussssss, ik denk dat het verhaal wel duidelijk is.

Ben heel benieuwd wat het op de langere termijn kan doen met haar, haar vader is nog wat huiverig voor deze manier van "behandelen", ik ben bevestigd.

Maar we zijn er nog niet hoor. Meike heeft nog steeds moeilijke nachten met veel woelen. We denken dat dat komt door haar oren want het is gelijk met haar oren ontstaan....

we blijven positief!!!!

Liefs Renske

Grr ik haat dit forum zeg! Kei moeilijk om zo te reageren op iedereen dus dat doe ik maar weer als de kuren over zijn. Er hebben al meerdere dames mailtjes gestuurd naar de redactie.. ook van de 'zwanger zijn' forums enzo. Dus hoop dat het zo is opgelost!

Renske, Ik hoop echt dat het bij Meike een beetje doorzet hoe het nu gaat en dat ze vlug weer helemaal vrolijk is. Wat een ellende zeg! En hoop ook vlug op betere nachten voor jullie.

Verder vroeg ik me af hoe het nu met je zus is???

Liefs Kirsten mv Tyche

(haha het plaatsen is al 3 keer mislukt maar ik heb mijn tekst lekker gekopieerd dus dit forum wint het niet van mij!!)

Hoi Kirsten,

met mijn zus gaat het erg goed. Tuurlijk begint de zwangerschap wat zwaarder te woorden en de geboortedatum van Anna, 9 december 2005, komt in de buurt. Dat is toch een lastige periode maar hij komt nu voor de tweede keer en dat kan wel wat uitmaken...

Tja, Meike is zoooo ondeugend vandaag, echt supergoed!!!!! Zo kennen we haar hélémaal niet, echt lachen. Of dat met de melk te maken heeft??? Als ze maar opknapt en weer kan slapen want dat heeft ze van de zomer wel gedaan, dus er is hoop...

Groetjes Renske

Terug
Bovenaan