We zijn er weer!!!!

A

Anoniem

Guest
Hello ladies!!!

Back in het Hoge Noorden na  weekje in het Sauerland te hebben door gebracht!
We hebben het super gehad, nog mooi weer ook! Was wel geen 20 graden maar wel warm genoeg om lekker van een kop koffie te genieten op een terras!
Miike is goed verwend. Heeft een skipak gekregen, zn 1e echte schoentjes, speelgoed, kleertjes...  ga zo maar door!
Het is ook allemaal veel goedkoper in DLD...moet toch iets verzinnen om het goed te praten

Hier volgen wat foto's!!!

Liefs jen en mike

In mn eigen stoel in het vakantiehuisje!

Mn 1e keer bij de MAC!!

De frietjes vond ik het lekkerst!

Papa houdt me goed in de gaten!!!

Yes een ballenbad in een schoenenwinkel!!!

Spelen met yoghurt!

Selluf doen!!!

He Jen,

Je was dus op vakantie!! Ik had je al bijna als vermist opgegeven haha........... Maar gezellig dat je er weer bent en zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad!!

Groetjes
Susan

ps. ik vond je trouwpak echt geweldig (in die topic van een tijdje geleden). Wilde ik je nog even zeggen

Ah Susan, echt lief van je hoor!!!
Had het idd niet vermeld dat ik een weekje weg was! Maar we zijn weer veilig thuis!!
En bedankt voor het compliment over mn trouwpak...kwam overigens bij de Zara vandaan hahhahahahah

liefs jen

Leuke foto's van Mike! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad en ach lekker verwennen mag toch best af en toe .

Leuke foto's weer van Mike. Hoe kan het ook anders!

Ben je ook lekker bijgetankt? Kun je er weer tegenaan morgen?

Groetjes,
Ellen

heyyyyy welcome back!
fijn dat jullie t zo leuk hebben gehad!
wat een leuke foto's hihi vooral met die big mac!
jummie
x van annique en sandra

Nou, zo te zien hebben jullie het erg leuk (en lekker) gehad!!!
Enn... als alles daar goedkoper is zou je toch wel gek zijn om het niet te kopen voor je mannetje toch!!! hihihihi......

groetjes Daniëlle.

Hup, alle mama's naar Duitsland om te shoppen!
Leuke foto's! Heerlijk toch zo'n weekje er tussenuit!

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan