We zijn er weer.....

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

We zijn er weer.....zelf ben ik nog niet topfit dus zal niet iedere dag aanwezig zijn...maar ik miste jullie toch wel een beetje haha...wel heb ik af en toe nog gewoon meegelezen tot zover het kon...(kl***te forum af en toe)

Maar ff een updatetje van mijn grote boef...

De avond dat ik zei dat ik de eerste tijd ff niet aanwezig zou zijn is Yoëll begonnen met doorslapen `s nachts....hij word af en toe nog wel ff huilend wakker maar dat is niet langer dan 10 minuten...en hooguit 2x per nacht...en dan slaapt ie vaak tot een uurtje of half acht, de fles en dan wil ie weer tot half negen slapen...en dan lekker bij mama dat laatste uurtje...maar hij slaapt dus echt nu al ruim twee weken de hele nacht in zn eigen bedje...mama mist hem nu wel hoor haha maar `s ochtends maken we dat natuurlijk met het uurtje goed...dan ga ik hem extra knuffelen in zn slaap want dan ben ik natuurlijk klaar wakker hahaha

Vorige week heeft ie zn BMR en MengC gehad en meneer heeft geen kik gegeven.....haha mama had het er wel errug moeilijk mee hoor...
Ook was hij weer gegroeid, hij is nu 81 cm en 10,50 kg....eindelijk...haha kan het ook wel merken want zn kleertjes werden ineens te kort en het knoopsgatelastiek moest ik wijder zetten haha.....maar het zal allemaal wel door het betere slapen komen....haha

Vandaag zijn we naar de Bioresonantie geweest voor zn koemelkallergie....en hij is nu gelukkig koemelkallergie vrij.....maar we moesten heel langzaam beginnen met koemelkdingen geven...nou haha meneertje krijgt al een tijdje in het weekend een kinder suprise ei of iets dergelijks (omdat we een paar x verjaardag hebben gehad) en dat ging telkens vrij goed...dus....nu kunnen we hem alles weer geven...mama hoeft niet meer de ingredienten etc op de verpakkingen te gaan bekijken pfff

Met mij zelluf gaat het nog niet zow....heb al 4 week last van buikpijn, moeheid en gewoon niet fit zijn.....waarschijnlijk een buikgriepje en gewoon griepje wat nu ik meer rust krijg gewoon ff wat langer blijft hangen ....tja 15 maand geen slaap gehad en nu ineens wel....daar moet je lichaam natuurlijk ook aan wennen....manlief is ook extreem moe momenteel...en beide helaas wat prikkelbaar...maar we uiten het niet op ons ventie want daar zijn we super trots op...

Zow verhaal is lang genoeg geworden...en ik ga nu maar eens naar bedje....

Liefs Denise

Fijn dat het met Yoell zo goed gaat, hopelijk gaat het met jou ook snel weer beter. Goed uitzieken en bijslapen maar!
Groetjes Laura mv Thom

Welkom terug dan maar, gezellie dat je er weer bent

Liefs sandra

Hee, wat een supernieuws! Hopen dat het zo blijft!
Enne,,,,als je nou zelf even sne; beter wordt, kan je ook eens gaan beginnen met uitrusten. Je hebt nog een heel jaar in te halen...

Liefs Annet

Joepie, wat een kei goed nieuws! Rust lekker uit, niet te veel nadenken en gun elkaar een beetje ruimte om bij te komen. Het komt vast allemaal weer goed als iedereen weer lekker fit is.

(En die buikgriep/griep blijft lang hangen, weet het uit ervaring, helaas)

Knuffel voor je ventje,

Liefs Nanda

wow wat een goed nieuws!!

en nu hopen dat jij snel fit wordt, en je mannetje ook lekker bijslaapt!

liefs Jenneke

Hoi Denise,

Fijn dat Yoëll nu lekker doorslaapt,kunnen jullie zelf ook weer eens lekker bijslapen.En wat goed dat zijn allegie nu ook verleden tijd is,gaat goed met dat menneke!!
Geef hem een lekkere dikke kus van ons.

Liefs Kitty en Tess

PS:Fijn dat je er weer bent.

Terug
Bovenaan