we zijn er weer!

Hallo dames!
Wij zijn weer terug, van een heerlijke vakantie in Frankrijk. Het is prima gegaan, Ezra is een voorbeeldige baby, hij sliep goed en eet prima, en in Frankrijk is hij voor het eerst door gaan slapen (met 5 weken en 6 dagen), wat een heerlijkheid! Hij slaapt nu van een uur of 11 's avonds, tot ongeveer 7 uur 's ochtends, en na zijn ochtendvoeding gaat hij dan weer slapen, tot 9 uur, half tien, dat wordt nog afkicken als mijn andere kinderen over anderhalve week weer naar school moeten!!
Hoe gaat het met jullie allemaal? Ezra is nu 7 weken, en hoort er al helemaal bij, de andere kinderen zijn dol op hem, en willen met alles meehelpen. We gaan er al volop op uit, lichamelijk voel ik me ook goed, ben al weer begonnen met hardlopen, want ik moet nog wel 10 kg kwijt...
Groetjes, Yvette

Welkom terug,
Het is hier de laatste tijd erg rustig vanwege vakantietijd.
Maar wat knap dat je al naar Frankrijk op vakantie bent geweest met een kleine baby.
Het lijkt mij een hele reis.
Wij zijn vandaag voor het eerst met Steyn naar het strand geweest.
Nou dat was geen succes, hij bleef maar huilen.
Donderdag gaan we weer, maar dan blijft Steyn bij beppe ( oma ).
Want dan is het te warm voor hem op het strand.

Groetjes Friese leeuw en Steyn ( 12 wk )

hoi hoi ! Bij deze nogmaals mijn oproep of jullie ook naar Multiply komen... (blijf het proberen hihi...)
Het is misschien wel vakantieperiode, maar ik denk dat de verandering van forum ook heeft gezorgd voor een hoop afhakers... jammer genoeg.
als je me mailt op juni09mamas@hotmail.com dan stuur ik je een uitnodiging. Kletsen we daar verder (de meeste meiden die hier wel hebben gepost de afgelopen weken zitten daar ook inmiddels)

Welkom terug hier! Inderdaad nu ook het andere forum, die van Multiply is wel erg mooi en je kan foto's plaatsen :)

Ik vind het knap dat je met hem al naar Frankrijk bent geweest, wij gaan niet verder dan Belgie.

Het strand lijkt me inderdaad erg warm voor zo'n kleintje, moet er zelf niet eens aan denken, maar ben dan ook geen strand mens :)

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan