We zijn gisteren in de efteling geweest SUPERRRRRRR (foto s)

Goedemorgen allemaal

we zijn gisteren in de efteling geweest en naomi vond het geweldig behalve attracties in het donker dat vond ze toch wel een beetje eng. Sprookjesbos vond ze helemaal geweldig eerst wilde ze niks weten van de paddestoelen met muziek maar dat was maar even en daarna gign ze bij elke paddestoel luitseren in de auto terug naar huis hebben we een mooi concert gehad van naomi die op een grote paddestoel zat te zingen achter in de auto hahahahawe zijn tot het einde gebeleven dus dat was 18.00 daarna lekker naar de mac en toen vielen de twee kindjes achterin in slaap als een blok

met mijn lieve neefje

jajaja we kijken wel (wat vinden jullie van mij nieuwe buggy die zwarte)

naomi die ff een beetje gek doet

samen met mama op het bruggetje mama ging door der knieen dus dacht laat ik het dan ook maar doen al snap ik nog steeds niet waarom
jaja je kan het leuk laten Zien maar ik doe het echt niet hoor

nou vooruit samen met mama dat is niet zo eng

kijk mama ik durf toch te luisteren naar de muziek

alsjeblieft mama krijg jij ff een dikke kus van mij

zo nog 1 keer kijken naar langnek en dan gaan we naar huis

kortom het was een super dag ook al was het hartstikke druk en moesten we overal drie kwartier wachten

Dikke kus van naomi (en melanie)

Leuke foto's hoor en wat een gezelligheid! En wat een prachtige dag was het hè! Wij zijn gisteren naar Dippie Doe in Best geweest en we hebben het grootste gedeelte heerlijk buiten  in de zon  gespeeld!

Groetjes Fonske

Jaaa, de Efteling is mijn favoriete pretpark. Heb er vroeger met mijn ouders een abonnement op gehad. Ken het dus op mijn (klein) duimpje, hihi.

Wij zijn er afgelopen seizoen 2 x geweest. 1x met de ene opa en oma en de andere keer met de andere opa en oma. Ilse vond het super leuk.
De tweede keer herkende ze het carnaval festival en riep hard: "papa, die...die ook leuk!!!" Dan krijg je een rilling over je lichaam hoor wanneer je kind zo aan het genieten is.
We hebben toen het efteling boekje gekocht, waar alle attracties in staan en die wordt hier stuk gelezen. Ook de dvd van de sprookjesboom (met 3 liedjes) is hier favoriet.

En als dat nog niet alles is zijn we gisteren naar het theater geweest naar de voorstelling/musical: de sprookjesboom op reis.
Dit was helemaal het einde! Ilse heeft hier zo van genoten. Vanochtend werd ze wakker en zei: "roodkapje ook zien" (gezien), "wolf stout" en "stampen stampen" (liedje van de fakir). Een aanrader dus en ook geschikt voor 2 jarige. Duurt een uurtje.

Dus hier  is  het constant  "effeling ook leuk"

Liefs Jeske

Terug
Bovenaan