Goedemorgen allemaal
we zijn gisteren in de efteling geweest en naomi vond het geweldig behalve attracties in het donker dat vond ze toch wel een beetje eng. Sprookjesbos vond ze helemaal geweldig eerst wilde ze niks weten van de paddestoelen met muziek maar dat was maar even en daarna gign ze bij elke paddestoel luitseren in de auto terug naar huis hebben we een mooi concert gehad van naomi die op een grote paddestoel zat te zingen achter in de auto hahahahawe zijn tot het einde gebeleven dus dat was 18.00 daarna lekker naar de mac en toen vielen de twee kindjes achterin in slaap als een blok
met mijn lieve neefje
jajaja we kijken wel (wat vinden jullie van mij nieuwe buggy die zwarte)
naomi die ff een beetje gek doet
samen met mama op het bruggetje mama ging door der knieen dus dacht laat ik het dan ook maar doen al snap ik nog steeds niet waarom
jaja je kan het leuk laten Zien maar ik doe het echt niet hoor
nou vooruit samen met mama dat is niet zo eng
kijk mama ik durf toch te luisteren naar de muziek
alsjeblieft mama krijg jij ff een dikke kus van mij
zo nog 1 keer kijken naar langnek en dan gaan we naar huis
kortom het was een super dag ook al was het hartstikke druk en moesten we overal drie kwartier wachten
Dikke kus van naomi (en melanie)
we zijn gisteren in de efteling geweest en naomi vond het geweldig behalve attracties in het donker dat vond ze toch wel een beetje eng. Sprookjesbos vond ze helemaal geweldig eerst wilde ze niks weten van de paddestoelen met muziek maar dat was maar even en daarna gign ze bij elke paddestoel luitseren in de auto terug naar huis hebben we een mooi concert gehad van naomi die op een grote paddestoel zat te zingen achter in de auto hahahahawe zijn tot het einde gebeleven dus dat was 18.00 daarna lekker naar de mac en toen vielen de twee kindjes achterin in slaap als een blok
met mijn lieve neefje
jajaja we kijken wel (wat vinden jullie van mij nieuwe buggy die zwarte)
naomi die ff een beetje gek doet
samen met mama op het bruggetje mama ging door der knieen dus dacht laat ik het dan ook maar doen al snap ik nog steeds niet waarom
jaja je kan het leuk laten Zien maar ik doe het echt niet hoor
nou vooruit samen met mama dat is niet zo eng
kijk mama ik durf toch te luisteren naar de muziek
alsjeblieft mama krijg jij ff een dikke kus van mij
zo nog 1 keer kijken naar langnek en dan gaan we naar huis
kortom het was een super dag ook al was het hartstikke druk en moesten we overal drie kwartier wachten
Dikke kus van naomi (en melanie)