We zijn in de lucht !

Hallo allemaal !!

Hmmm, misschien niet zo'n goed teken dat jullie hier ook "thuishoren" maar toch gezellig dat jullie er zijn !

Nog even in het kort: Ik ben zelf sinds maart 2003 bezig, zwanger geweest na 9 maanden, eind januari gecureteerd met 11 weken zw. schap en sindsdien weer druk aan de klus.

Tot schrijfs meiden !

Liefs,
Luna

Hoi Luna,

Wat een goed idee van jou om een nieuw forum te starten met meiden die helaas lang bezig zijn, want het liefst willen we natuurlijk zo snel mogelijk zwanger worden. Maar hier zullen we elkaar meer kunnen vinden dan op het andere forum.

Liefs, Mick

ik wil jullie gewoon allemaal even heel veel sterkte wensen en moed in praten.
10 jaar geleden wilde ik al een kindje. Dat kwam door verminderd vruchtbaar zijn van mijn man tot een ivf behandeling. Ik werd zwanger van een tweeling, die zwangerschap ging met 17 weken mis, mijn jongetjes waren ineens allebei overleden in mijn buik. Er volgde veel ellende die ik jullie zal besparen. En een scheiding bovendien omdat mijn man het niet meer zag zitten.
jaren later ontmoette ik mijn huidige vriend en samen wilde we graag een kindje. Ik geloofde er helemaal niet in dat dat zou lukken. na een jaar een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, die me gezien mijn voorgeschiedenis serieus nam. En toen ineens heel onverwacht, nadat bijn alle testst ok waren, was ik ineens zwanger... ongelooflijk maar waar. Nu hebben we een 4 mnd oud dochtertje en ben ik zielsgelukkig.
Maar wat weet ik goed hoe wanhopig jullie vaak moeten zijn.
Mijn boodschap is dan ook: geef niet op maar probeer er geen hoofdzaak van te maken, als je je er teveel mee bezig houdt, lukt het niet. net op het moment dat ik dacht: laat maar zitten het hoeft al niet meer, was daar toch ineens mijn zwangerschap.

succes!!!!

groetjes sandra, moeder van Kim 4 mnd

Terug
Bovenaan