A
Anoniem
Guest
Jaa, vandaag was het dan zover, Sinterklaasfeest op het werk van mijn vriend.
Ik was erg benieuwd of Daniëlle het wel leuk zou vinden, nou dat vond ze!
Ze heeft echt staan dansen en klappen, ze vond het geweldig!
Er was een podium en daar stonden eerst de zwarte pieten op en daarna kwam Djumbo optreden, vond ze helemaal leuk, ze ging steeds vooraan staan.
Daarna kwam het zandkasteel en dat vond ze ook helemaal geweldig, weer vooraan staan en vooral steeds het podium opklimmen. . .ik op mn knieeën dr achteraan!
Het was heel druk, er waren wel 90 kindjes + ouders!
Toen het zandkasteel klaar was kwam Sinterklaas maar toen werd Daniëlle een beetje moe en omdat ze van mij niet op het podium mocht klimmen een beetje drammerig en huilerig. Zolang ik dr dr gang liet gaan was het goed maarja ze was een beetje te enthousiast!
Dus toen zijn we maar naar huis gegaan en nu ligt ze heerlijk in dr bedje.
Ik zal straks nog wel even een paar foto's plaatsen.
Groetjes van Sonja
Ik was erg benieuwd of Daniëlle het wel leuk zou vinden, nou dat vond ze!
Ze heeft echt staan dansen en klappen, ze vond het geweldig!
Er was een podium en daar stonden eerst de zwarte pieten op en daarna kwam Djumbo optreden, vond ze helemaal leuk, ze ging steeds vooraan staan.
Daarna kwam het zandkasteel en dat vond ze ook helemaal geweldig, weer vooraan staan en vooral steeds het podium opklimmen. . .ik op mn knieeën dr achteraan!
Het was heel druk, er waren wel 90 kindjes + ouders!
Toen het zandkasteel klaar was kwam Sinterklaas maar toen werd Daniëlle een beetje moe en omdat ze van mij niet op het podium mocht klimmen een beetje drammerig en huilerig. Zolang ik dr dr gang liet gaan was het goed maarja ze was een beetje te enthousiast!
Dus toen zijn we maar naar huis gegaan en nu ligt ze heerlijk in dr bedje.
Ik zal straks nog wel even een paar foto's plaatsen.
Groetjes van Sonja