WE ZIJN OPGEROEPEN VOOR DE IUI! MORGEN GAAT HET GEBEUREN!

Hi guys!

Na 4 dagen iedere dag om 8 uur in het ziekenhuis zijn om bloed te prikken is het dan eindelijk zover!! Om half 1 belde het ziekenhuis en er was een LH piek waarneembaar in mijn bloed!! Ik had meegetest en bij mij was hij er nog niet gek genoeg. Ik had om 7 uur getest dus die dame van het fertilliteitsteam zei dat ik het nogmaals op een later tijdstip moest doen en ja hoor ook positief! Het scheelt per uur volgens haar. Ik heb om 8 uur namelijk bloed laten prikken.

Om 9 uur moet mijn man zijn ding doen daar en om half 11 vind de inseminatie plaats!! Na ruim 2 jaar wachten, veel omwegen en een mislukte zwangeschap gaan we er dus weer  echt voor!
De adrenaline giert door ons lijf. We proberen nergens op te rekenen maar dat is wel moeilijk hoor. Het blijft erg spannend maar dat hoef ik jullie niet te vertellen natuurlijk!

Sturen jullie allemaal een beetje positieve energie naar het UMC in Utrecht???
Kunnen we wel gebruiken!!

Liefs Inge

Inge, wat geweldig!

Echt ontzettend leuk voor je en vooral spannend!

Ik ga inderdaad ontzettend aan JULLIE (want je man moet natuurlijk ook heel goed zijn best doen , haha!) denken.

We lezen vast wel hoe het allemaal gegaan is.

en !

Ariane

He Inge!

Spannend joh. Lijkt me wel een heel gek idee om dat zo in een ziekenhuis te doen. Maar het gaat toch om het eindresultaat! Heeeeeel veel succes dus morgen.

Liefs!
Marjon

Hoi Inge,
Ben vandaag pas weer op het forum dus lees het net pas.
NU terwijl ik dit schrijf is het superspannende moment daar voor jullie.
Ik wil jullie heel veel geluk  en succes toewensen en sterkte voor de "wachtweken".
Zet hem op!!!,liefs Annemarie

Terug
Bovenaan