we zijn terug van 'n heerlijke vakantie.....................

A

Anoniem

Guest
We hebben het er weer op zitten, de vakantie is weer voorbij. We zijn met onze 3 kids heerlijk naar Mallorca geweest. Het was daar heel erg mooi, en het vliegen ging ook zonder problemen. Bij het opstijgen en landen heb ik Thijs gewoon aangelegd, en hij gaf geen kik. Dat is lekker makelijk als je borstvoeding geeft. haha. Ook had ik verschillende potjes enzo van thuis meegenomen, je weet maar nooit, maar Thijs luste alles wat we daar aten, dus dat was lekker makkelijk. Er waren 5 zwembaden, en 'n miniclub voor de oudste 2, en ook iedere avond discoDaarna was er iedere avond 'n show, wat echt heerlijk. We waren al 3 jaar niet meer op vakantie geweest.Nu gaat de school ook weer zo snel beginnen, hier al over 2 weekjes. Groetjes Wendy

Fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad!
Wat valt het weer dan weer tegen hè hier in Nederland, ik kijk gewoon steeds maar terug naar de foto's dan krijg ik het van zelf weer warm, ha ha!

Enne..... heb je leuke foto's om met ons te delen?

Groetjes Fennie en Jente

Hé fijn dat de vakantie zo goed bevallen is..
We willen inderdaad graag foto's zien.

Ik zelf ben ook erg benieuwd hoe het vliegen met ons meisje gaat in sept.
we zullen zien.

groetjes pally

fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad enne inderdaa we willen foto's zien.

Volgens mij klopt jouw banner ook niet helemaal of hij blijft gewoon eeuwig jong (haha)

Liefs sandra

Hoi,

Waar zijn jullie precies geweest op Mallorca? Wij zijn namelijk van plan om volgend jaar met de kindjes naar Mallorca te gaan, aanbevelingen zijn altijd welkom. Wij zijn dit jaar naar Kos geweest, ook geweldig!

Terug
Bovenaan