We zijn terug van een heerlijk weekendje

A

Anoniem

Guest
.............En wat was het super!!! Het was een heel gezellige boerderij waar echt van alles te doen was............En zo romantisch ingericht, echt een aanrader. Zal proberen wat foto's erbij te zetten. Groetjes Wendy

leuke foto's en fijn dat het zo geslaagd was ziet er idd romantish uit trouwens

O wat gezellig zeg, ik dacht eigenlijk dat jullie met z'n tweetjes gingen......... Maar aan de foto te zien was het een gezinsuitje:heerlijk!

Groetjes
Susan

Dat ziet er goed uit!!! Rosmantisch hoor!!! Schattige foto's, zo klein haha geintje
Leuk om dat soms zo doen met het gezin. Wij zijn al druk met volgend jaar te sparen en uit te zoeken....

Renske

Heerlijk zo'n weekendje weg, even bij tanken en je kan er weer helemaal tegen.

Groetjes Nanda

Het was inderdaad de bedoeling om lekker met z'n rweetjes te gaan, maar de oppas liet afweten, en mijn reserve adresje moest werken tot 1 uur, en de kids hadden vakantie, dus helaas. Ben wel heel blij dat we ze meegenomen hebben. Even lekker alleen voor hun de aandacht. De prijs vond ik heel erg meevallen want je betaald € 30,-- voor slapen en ontbijt is € 3,-- kids zijn helemaal gratis. In het huisje staat koffie en thee die je gewoon mag gebruiken. Kijk maar eens op hun site   www.donkhoeve.nl Voor de kids was er vanalles te doen. Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan