we zijn vandaag dus naar de plastisch chirurg geweest

hoi hoi

allereerst bedankt voor de lieve berichtjes...

Nou we zijn vandaag dus naar de plastisch cirurg geweest.
Allereerst kwam ik te laat, maar gelukkig was mijn vriend er al en heeft het even aan de balie doorgeven..(poepbroek en wegomlegging en ik had de verkeerde afslag genomen.........)
Achteraf had ik beter nog later kunnen komen want we hebben alsnog 30-45 min moeten wachten.. pfffffff

Sophie vond het op een gegeven moment niet meer leuk op schoot en is toen maar, al kruipend het ziekhuis wezen verkennen..
Hihihihihihihi,
Ze kroop gewoon naar een andere afdeling en keek dan alle wachtende mensen heel triomfantelijk aan en moest dan erg lachen..
Hihihihi de mensen moesten er ook om lachen en keken erg vertederend.
(En wij.... wij glommen van trots.......)

Het was ook erg komisch om te zien.
( sophie die op haar knietjes door een hele lange de gang kruipt, ohh wat leek ze toen weer mini,tussen al die lopende mensen........)

Toen we aan de beurt waren hebben we een gesprekje gehad met die man.
Hij heeft het bekeken en dacht aan een hemangioom of iets anders (waarvan ik de naam absoluut niet kon onthouden..)
Hij zei vrijwel meteen dat hij het weg wilt halen, omdat het steeds wat groter wordt en het dus zo snel en lang bloedt. Wat voor sophie heel vervelend is....

Hij snijdt het dan weg en brand dan daarna de bloedvaatjes dicht.
Daarna wordt het gehecht en afgedekt met een mooie grote pleister.
Dit alles gebeurd onder narcose..

Sophie moet daarom morgen weer terugkomen voor een pre operatief onderzoek
(kijken of sophie lichamelijk in orde is om onder narcose te gaan)

En dan wordt ze 13 februari geholpen.
We moeten ons dan om 7.00   melden op de kinderafdeling en dan moet ze nuchter zijn?!?!?!
(iemand daar ervaring mee ?...... hoe leg je haar uit dat geen eten mag en dat terwijl ze ws honger heeft......??)
en dan wordt ze ws smorgesn nog geholpen..

Ik ben wel blij dat ze het weg gaan halen en dat ze al zo snel geholpen kan worden, maar aan de andere kant vind ik het toch  best spannend...

maar goed, dat moet ik maar over me heen laten komen en afwachten.....

ps ik duik mijn bedje in, ben nog steeds snotverkouden en heb dus een snotkop.....

liefs tobi

Phoe spannend zeg, je meisje onder het mes.... Maar gelukkig dat jullie zo snel terecht kunnen én dat je je niet een overbezorgde moeder hoeft te voelen!

Hoe je dat moet aanpakken met nuchter zijn, ik heb eigenlijk geen idee, zeker niet als ze s middags pas aan de beurt is (onze Sophie doet haar ogen open en zegt óf Hajoo Gijs óf koek en dat betekent dat ze honger heeft.......... dus om zo'n dreumes zo lang zonder eten te houden, geen idee hoe dat werkt).

En wat kan ik me voorstellen dat je trots op haar was  toen ze zo parmantig door de gang kroop, dan zijn ze toch ook om op te vreten!!!

Groetjes
Susan

ps. Begin jij niet ook vandaag of heeel binnenkort bij je nieuwe baan? Laat je nog even weten hoe dat gaat???

Hey!

Fijn hoor dat er iets aan gedaan kan worden en word gedaan! En zo lekker snel al! Zijn jullie hopelijk overal vanaf!
voor wat betreft het nuchter zijn, betekent meestal dat je haar vanaf 24:00 niets meer mag geven. Is geen ramp als je al zo vroeg in het ZH moet zijn hoor! Als ze erg vervelend word van de honger of dorst, valt er vast wel te schipperen, ze weten dan namelijk wel precies hoeveel er in haar maagje zit! Ik had dat met mijn eigen OK ook, ik moest nuchter zijn maar doordat de OK werd uitgesteld werd ik onpasselijk van de dorst, ik heb toen in goed overleg nog wel wat kunnen drinken bijvoorbeeld! Gewoon even navragen bij de anaesthesist tijdens het voorgesprek! En anders je vragen opschrijven eerst, dat werkt nog het beste!

Kus, Marieke

Hey hallo,
Onze oudste is,toen hij ongeveer 1,5 jaar was,geopereerd aan zijn piemeltje(besneden),ook hij moest nuchter komen.
Aangezien meneer een vreetzak was,zag ik daar enorm tegen op.
Wij moesten geloof ik om 08.00 in het zh zijn.
We hebben hem toen zo laat mogelijk wakker gemaakt zodat we na het aankleden,wassen ed gelijk weg moesten.
In het zh zorgen ze normaal gesproken dat kleine kinderen vroeg worden geholpen,dus na het melden leggen ze uit hoe en wat en hopla,de ok in.
Hier is het ons enorm meegevallen.
Succes met je mooie meisje.
Het komt allemaal goed!
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan