We zijn verliefd :-)

Lieve meiden,

We zijn verliefd! En wel op onze 2 perfecte kindjes!
Vanochtend voor de echo en de nekplooimeting geweest en voor het eerst de hartjes horen kloppen. Mijn hemel wat bijzonder! *traantje*
Ze zijn allebei heel goed gegroeit, nu beide 6,5 cm en alles zit erop en eraan! Het neusje, kaakjes, armpjes, beentjes etc.....De niertjes werken goed, blaasjes zaten vol, mondjes bewegen goed i.v.m slikken, de maagjes zaten vol, darmpjes waren ook goed!

De nekplooi was meer dan goed, die moet tussen de 1 en 3 liggen en beide ukkies hebben 1,3 dus dat was perfect en de echoscopiste zei: "ze zijn beide helemaal gezond" Ben daarna bloed wezen prikken, maar liefst 10 buisjes en wordt over een week gebeld met de uitslag.

We hebben nu nog een drukke middag voor de boeg maar we gaan echt heerlijk genieten! We hebben een stuk of 10 echo foto's mee gekregen dus daar gaan we de hele dag naar kijken. Haha!

Fijne middag meiden. Liefs Lynn.

Oh wat fijn!. En ik moest idd ook huilen hoor toen ik voor het eerst het hartje hoorde! Heel bijzonder.

Mooi he zo'n echo waar je echt super veel op ziet.

Je moet dus nog een weekje in spanning zitten, al is de 1,3 idd heel mooi.

Ik heb hem gisteren gehad en krijg vandaag de uitslag omdat ze vorig week al bloed hadden geprikt. Bij mij was het 1,4 dus ben niet zo heel gespannen voor het telefoontje van vandaag.

Geniet van je mooie foto's!

Liefs.

Geweldig te horen dat alles goed is met die kleine ukjes in je buik. Ongelooflijk dat alles gewoon al werkt en dat je het kan zien op een echo.
Geniet van de goede uitslag vd nekplooimeting. Lekker kijken naar de fotoos van de ukjes

leuk leuk leuk, ben blij voor je dat alles zo goed gaat.
ik mag morgen voor de echo, vind het zo spannend hihi
geniet van die 2 kleine jongetjes/meisjes in je buik. over een paar weken laten ze zich voelen!

liefss suzanne

'Jééééhhhhhhh!!!! Joehoe wat een goed nieuws!
Nee, GEWELDIG nieuws!!!!!!

Nu hopelijk de misselijkheid snel wat minder en dan gaan genieten meid, echt genieten!!!!

Lieve groetjes!

Terug
Bovenaan