we zijn we zwanger en toch heel blij!!!!!

Af gelopen dinsdag lag mijn zoontje nog in het Sophia na zijn operatie en ik ben blijven slapen. Ik wist dat ik een eisprong had gehad en heb die dag ook getest. Eigenlijk een beetje vroeg want de bevruchting zou een goeie week daarvoor geweest zijn. Maar net als bij de laatste zwangeschap(werd miskraam) gaf deze een hele lichte positieve uitslag. Ik was al voorzichtig in de wolken. Nu heb ik afgelopen zondag noch maar een test gedaan en jahoor dik zwanger. Het is spannend, maar het is alsof ik weer voor de 1e keer zwanger ben. Natuurlijk is het heel spannend zou het deze keer wel goed gaan en niet zoals bij mijn zoontje 7 weken te vroeg komen met een afwijking aan zijn geslacht of als de laatste keer in een miskraam eindigen en ook die keer was er wat mis met het kindje alleen zou dit kindje erstig meervoudig gehandicapt zijn geweest.
Ach ik probeer het maar op mij af te laten komen en ik heb er eigelijk ook een heel lekker gevoel bij. Deze week de gyn. maar bellen voor een 1e afspraak over zo'n 3 weken

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan