We zijn weer bij dag 1. :-(

Helaas, ik ben vandaag weer gestrand op DAG 1. !!!

Jammer maar helaas mijn ongi is toch gekomen. Ik had gisteravond iets bruine afscheiding en had gehoopt op een innesteling maar die hoop is vanmiddag weggezogen in een tampon!

Helaas, maar heb er verder een goed gevoel over. Probeer nuchter te denken en hoop dat mijn tijd nog wel komt. Vandaag gaan we rustig verder en dag 1 is al bijna weer om.

Ik was 3dagen overtijd en het heeft me 1test gekost. Dat ik knap voor mij want normaal kan ik het bijna liet laten om te testen.

Lieve dames bedankt voor het duimen en de steun, ik vond het reuze lief van jullie, echt heel fijn.

Liefs Bibi
 
Hi Bibi,

Wat een pech echt jammer voor je, kan me voorstellen dat je na drie dagen toch al meer hoop hebt dan anders echt balen!

Gelukkig kun je het nuchter bekijken zeg je dus dan maar weer hup, naar de volgende ronde, net zoals meerdere meiden hier including moi! dus we gaan er weer voor met zijn alle!!
succes met je ongi

Liefs Chili
 
Wat balen voor je! Elke maand hoop je weer dat het raak is... Deze maand was ik een dag overtijd en meteen vliegt die hoop dan weer omhoog... Helaas ook gewoon ongi geworden. Maar hou de moed er in, nieuwe ronde nieuwe kansen!


liefs,
Simone
 
Lieve Bibi,

SHIT!!!!!

Toch moet ik wel zeggen. Ik was dan niet overtijd maar ik ben nu bezig met de volgende ronde en het geeft wel weer rust. Ik zelf vind het prima zo even weer. Natuurlijk is het altijd even flink klote maar na je ongi begin je weer met een leeg hoofd aan een nieuwe ronde en dat is toch wel erg fijn. Ik voel me op het moment ook best lekker en kan alleen al genieten van het idee er mee bezig te zijn.
Nou Bibi, ik hoop dat we deze ronde door komen zonder te veel gestressssss.

liefs, Ank
 
hoi bibi,wat vervelend zeg,het is toch altijd een teleurstelling,maar je hebt de juiste instelling,de volgende keer beter,nou kop op meid,onze tijd voor alle dames komt nog wel gr manuela
 
hoi bibi

ja dat is echt vervelend
maar ja met volle moed op naar de volgende ronde
en dan kom ik hier gewoon kijken hoe het met je gaat
zodat ik kan blijven duimen als het nodig is
groetjes debra
veel succces
 
Terug
Bovenaan