We zijn weer terug!!

Hoi hoi,

Alsnog iedereen de beste wensen en een liefdevol 2010!

Wij zijn sinds zaterdagochtend weer thuis. Is een aanrader om 's nachts te rijden én een dvd-speler te hebben. Ik was vooral tegen een dvdspeler, maar wat een uitkomst haha.
Myrthe heeft zich goed gedragen en op vakantie heel veel geslapen.
We gingen iedere dag een uurtje naar buiten, en verder kreeg ze heel veel aandacht van onze vrienden. Die moet nu echt afkicken. Ze mocht daar zoveel van iedereen, pff hebben onze handen nu vol aan haar hahahaha.
Ik kon ook 2x gaan snowboarden, dus hier ook een zeer happy (en blauw) iemand haha.

Verder ben ik op vakantie (afgelopen woensdag) ongesteld geworden. Ik vermoedde al dat ik een zeer verlaatte ei-sprong had en dat klopt dus ook.
Heb net mijn huisarts er nog over gesproken, en die wijt het aan mijn schildklier. Aangezien ik daarvoor ook nog bij een homeopaad loopt en die heeft lopen rommelen zal dat best kunnen.
Ik vond het niet erg ongi te worden. Na 3 negatieve testen, begon ik me meer zorgen te maken dat er lichamelijks iets mis met me was, dus toen het eenmaal kwam heb ik feest gevierd haha.
Ik zal deze week nog even foto's op hyves zetten.

Liefs Irene

Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Ook voor jullie de beste wensen voor 2010, en dat er maar een leuk brusje voor Myrthe gemaakt gaat worden in dit jaar :)
Wat super dat ze zich zo heeft gedragen. Ook ik WAS nogal anti-dvd, maar ik geloof dat we er ook aan gaan geloven de komende vakantie ........
Groetjes!!

Nou fijn dat je het leuk hebt gehad!
Kan me idd voorstellen na drie neg,testen dat je ongi welkom was!!
Wie weet wat 2010 brengt en wat extra oefenen is ook leuk toch?!

Gr MJ

@ MJ, bij mijn vorige zwangerschap had ik de hele dag door zin in klussen. Dusse ik denk niet dat als ik zwanger ben er mee stop haha.
Maar we gaan er weer vol tegen aan hihi.

Liefs Irene

hoi irene,
fijn dat je een leuke vakantie het gehad en dat je nu zekerheid hebt over je wel of niet zwanger zijn. kan me voorstellen dat je dan ook echt onzeker over je lichaam word.
en nu weer lekker aan de klus.. hihi..
op dit moment heb ik af en toe misselijke vlagen.. hoop dat ik niet echt zo misselijk word als bij kelwin.. pff... een hele maand heb ik elke dag wel 3 a 4 keer overgegeven. en het rare was dat ik gewoon weer kon eten daarna:p hihi.. maar ik hoop het dit keer over te slaan..

heel goed en liefdevol 2010!

Groetjes, Christien, Gert-Jan en Kelwin

Hoi Christien,

Jullie ook een heel liefdevol 2010 gewenst. Ik help je hopen dat je er niet zo'n last van heb (de misselijkheid)
Vriendin van me is nu 12 weken zwanger en al 6 weken in ziektewet. Die kotst alles eruit is ze slap als een vaatdoek en kan niks meer. Hopelijk blijft je dat allemaal bespaard meis.
Geniet van jullie wonder in je buik, is weer zo bijzonder, vind je niet?

Liefs Irene, Rob en Myrthe

Hoi Irene

Wat fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad! Heerlijk, even genieten met zn drietjes.
Jeetje drie negatieve testen dan ga je je inderdaad afvragen wat er aan de hand is???
Goed om te horen dat je teleurgesteld was. Succes met t klussen en dat het een fantastisch jaar voor jullie mag worden!!!

Terug
Bovenaan