We zijn weer thuis!

A

Anoniem

Guest
Hoi mamma's

We zijn weer thuis van twee weken Frankrijk (Jura).
We hebben het heel erg goed gehad en Ilse heeft zich ook prima vermaakt op de camping. Ze is er spontaan van gaan lopen, jawel!!! Knap hè?
Ik raad iedereen aan om naar een camping te gaan meet kids. Het is super voor ze. Ze hebben veel te zien en maken snel contact met andere kindjes. Er is veel te doen, etc, etc.

We hebben lekker gezwommen en gespeeld in de speeltuintjes en natuurlijk genoten van het met z'n 3-en zijn (uhh 3-en plus een ukkepuk, hihi).

De reis ging ook perfect. Ilse heeft lekker 2 keer 2 uur geslapen in de auto en als ze wakker was gingen er kinderliedjes op, ze heeft niet 1 keer gezeurd!!!!!
We zijn zaterdagavond terug gekomen.

En ja gisteren was ze natuurlijk jarig!!! Alweer 1 jaar, wat gaat dat snel zeg! We hebben een super verjaardag gehad en Ilse is heel erg verwend. En 's avonds ging ze uitgeput, maar voldaan naar bed! Lief...!!!!

Foto's volgen, van vakantie en verjaardag, maar ik moet nog een paar leuke uitzoeken.

Het was wel grappig, want ik had Ilse gisteren op haar verjaardag een t-shirt aangedaan met achterop de tekst: "ik krijg een broetje of zusje". Iedereen die binnenkwam keek erg verbaasd, maar waren natuurlijk erg blij voor ons! Iedereen vond het ook een leuke manier om het te vertellen.

Zo, we zijn er weer, dus ik zal eerst alles eens gaan lezen, jeetje ik wist dat er veel geschreven werd, maar zoooooooveeeeeeeel is wel heel erg veel. Ik zal ws niet op alles kunnen reageren, maar ik wil toch op de hoogte zijn van het rijlen en zeilen bij iedereen. Dus gun me even tijd.

See you...
Liefs Jeske mv Ilse (en een ukkepuk)

Zo,.. dat is nog eens een bulk aan informatie hahaha..
Blij dat jullie weer van de partij zijn!

Esmé mv kay

He vakantiegangers en feestvierders, welkom thuis hoor!

Nu nog wachten op de foto's...............

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Welkom terug! En fijn om te horen dat de reis zo goed is verlopen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap (voor het geval ik dat nog niet had gedaan).
Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! En leuk dat je weer op het forum bent.

Groetjes,
mv Tijs

He JEske

Dat zijn een boel indrukken in een paar weken voor je kleine meis! Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is zeg! En wat een  leuke manier om jullie  tweede spruit aan te kondigen!

Ik zeg: foto'sfoto's!!

We zijn benieuwd enne..... Welkom terug!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Terug
Bovenaan